Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Vad kan man sälja en iPhone 11 64gb för då? Samt dom här nya AirPods med laddningsetui?
7000 är det mesta jag fått. Airpodsen förlorar man väl runt 400 på. Det är ingen lönsam verksamhet det där. På 50000 lyckades jag få in 32000.

7000 är det mesta jag fått. Airpodsen förlorar man väl runt 400 på. Det är ingen lönsam verksamhet det där. På 50000 lyckades jag få in 32000.

Åh fan. Ja. Säljer du på blocket då eller vart? Vad kan man skriva som varför man säljer? Tänker det verkar konstigt om man säljer 5 st iPhone bara sådär. Haha. Så folk inte tror man snott :p

Åh fan. Ja. Säljer du på blocket då eller vart? Vad kan man skriva som varför man säljer? Tänker det verkar konstigt om man säljer 5 st iPhone bara sådär. Haha. Så folk inte tror man snott :p
Ja blocket. Bäst är väl kanske tradera egentligen men tar sån jäkla tid. Nä du behöver väl inte säga nåt alls. Det har väl ingen med att göra. Man har ju kvitto och garanti liksom. Sen kan man ju lägga ut en men ha 5 likadana. Bara att bestämma 5 olika köpare. Eller så gör du det lite då och då.

Kan tillägga att jag bor i Göteborg. Kanske är det enklare där, vad vet jag.

Ja blocket. Bäst är väl kanske tradera egentligen men tar sån jäkla tid. Nä du behöver väl inte säga nåt alls. Det har väl ingen med att göra. Man har ju kvitto och garanti liksom. Sen kan man ju lägga ut en men ha 5 likadana. Bara att bestämma 5 olika köpare. Eller så gör du det lite då och då.

Kan tillägga att jag bor i Göteborg. Kanske är det enklare där, vad vet jag.

Ja sant faktiskt. Vad betalar du sammanlagt per månad för alla saker du köpt på delbetalning?

Har beställt två olika.

Apple iPhone 11 Pro 256GB Midnattsgrön & Apple iPhone 11 Pro Max 256GB

Betalade för dessa 16.195 + 14.895

Det är alltså 30.000....Jag måste väl kunna krama ut 25.000 åtminstone?

Har beställt två olika.

Apple iPhone 11 Pro 256GB Midnattsgrön & Apple iPhone 11 Pro Max 256GB

Betalade för dessa 16.195 + 14.895

Det är alltså 30.000....Jag måste väl kunna krama ut 25.000 åtminstone?
Ska jag vara ärlig. Nja. Jag fick runt 10000 för dom st. Dom är liksom FÖR dyra för att få sålt till ett vettigt pris. Den vanliga PRO’n funkade bättre dock. Jag hoppas du lyckas bättre än mig.

Man har ju 2 veckors ångerrätt. Lagt upp dom så får jag inte sålt det för åtminstone 24-25 skickar jag fan tillbaka den.

AppleTV 4K - Köpte för 2150 (ca) sålde för 1900. Absolut OK och mer än nöjd med den dealen.
Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Rymdgrå - Betalade denna 16.195 kronor och jag fick 11.000 kronor. Detta är inte värt det.

Således. Om jag inte får bättre betalt för den vanliga 11 pro så kommer jag nyttja mina 2 veckors ångerrätt faktiskt.

Hoppas någon mer nappar på AppleTV - Har annonsen kvar på Blocket!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp