Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Kors i taket!

Ringde Wasa Kredit, har ett stort lån där som jag haft 12 månader och lite där till. Hade ränta 6.50% nu vilket är kanon det också, dock så sänkte Wasa räntan med hela 2% nu till 4.4% vilket är kanon! Detta är ett lån jag verkligen inte kommer att lösa i första taget då det är min i särklass bästa ränta. 4.40%...

Kors i taket!

Ringde Wasa Kredit, har ett stort lån där som jag haft 12 månader och lite där till. Hade ränta 6.50% nu vilket är kanon det också, dock så sänkte Wasa räntan med hela 2% nu till 4.4% vilket är kanon! Detta är ett lån jag verkligen inte kommer att lösa i första taget då det är min i särklass bästa ränta. 4.40%...

vad sa du till dom??

...att jag har skött mina betalningar och frågade om dom kunde göra något på räntan eftersom jag tyckte den var hög. Vilket den inte var men han löste det. Så nu tycker jag att det lånet på Wasa är kanon :D!

...att jag har skött mina betalningar och frågade om dom kunde göra något på räntan eftersom jag tyckte den var hög. Vilket den inte var men han löste det. Så nu tycker jag att det lånet på Wasa är kanon :D!

fantastiskt, grattis

Det är en fröjd att se avbetala krediter/smålån/smskrediter försvinna en efter en...

Avbetalda sedan min resa började :

Creditstar 50.000
38:an 5.000
Nåtlån 5.000
Förskottslön 10.000
Vivus 6.000
Monetti 20.000
Euroloan 5.000
Expresskredit 20.000
Daypay 8.000
Nanokredit 12.000

Kvar utav dessa som man kan beteckna som "sms-lån" är cirka 12-13 stycken men eftersom en hel del, kanske hälften är under 10.000 så bör det gå ganska fort att städa undan dom....Prioriterade snarast är Kontantfinans (ca 5.000) Bank Norwegians kreditkort (18.000) och Loanstep/Axactor (ca 4000) sen ska dom stora hajarna betalas av...

Klarna (legalis inkasso)
Nystart Finans
Betalkoll
Balanzia
Santander
Good Cash (Prioritet ink)
ViaConto
Credway/Easycred/Credigo/Lånbutiken (Gothia)
Extralånet
Snabbfinans
Fairlo
Kontantfinans
Wasa Kredit
Extralånet
Sergel – Telia
Loanstep/Axcactor
OPR (Svea Inkasso)
Lumify
Collector lån
Norwegian kort
Marginalen kort
Amex kort
Collector kort
Marginalen lån
Slantar
Happycash
NätLån
Meddelandenlån

Dessa är således kvar :D Nu när dom privata skulderna är i det närmsta avyttrade så kan jag i år fokusera på dessa ovan. Jag har väl någon plan att åtminstone vara nere på 10 aktörer. Kanske 3-4 "större" lån och 3-4 utav dessa större låneaktörer som kanske Snabbfinans och dylika. Det vore otroligt skönt att få 50.000 på något sätt och bara släcka 7-8 av smålånen.

Klarna (legalis inkasso)
Nystart Finans
Betalkoll
Balanzia
Santander
ViaConto
Extralånet
Snabbfinans
Fairlo
Kontantfinans
Wasa Kredit
Extralånet
Sergel – Telia
Loanstep/Axcactor
OPR (Svea Inkasso)
Lumify
Collector lån
Norwegian kort
Marginalen kort
Amex kort
Collector kort
Marginalen lån
Slantar
Happycash
NätLån
Meddelandenlån

Dessa är således kvar :D Nu när dom privata skulderna är i det närmsta avyttrade så kan jag i år fokusera på dessa ovan. Jag har väl någon plan att åtminstone vara nere på 10 aktörer. Kanske 3-4 "större" lån och 3-4 utav dessa större låneaktörer som kanske Snabbfinans och dylika. Det vore otroligt skönt att få 50.000 på något sätt och bara släcka 7-8 av smålånen.

härligt att se att de minskar. Hur mkt uppgår skulderna tillsammans till idag?

Klarna (legalis inkasso)
Nystart Finans
Betalkoll
Balanzia
Santander
ViaConto
Extralånet
Snabbfinans
Fairlo
Kontantfinans
Wasa Kredit
Extralånet
Sergel – Telia
Loanstep/Axcactor
OPR (Svea Inkasso)
Lumify
Collector lån
Norwegian kort
Marginalen kort
Amex kort
Collector kort
Marginalen lån
Slantar
Happycash
NätLån
Meddelandenlån

Bra jobbat.

härligt att se att de minskar. Hur mkt uppgår skulderna tillsammans till idag?

Det går inte att markera dom så att man tydligt kan få summan men tanken är att jag någon gång i år ska ha ca 700K i lån. Helst i två samlade lån. Nu är det en bra bit över miljonen. En riktigt bra bit :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp