Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Tänkte bara säga att jag drar på semester 10 dagar nästa vecka. Fy fan vad jag förtjänat det.
Sen tog jag hela juli ledigt 5 veckor.

Tänkte bara säga att jag drar på semester 10 dagar nästa vecka. Fy fan vad jag förtjänat det.
Sen tog jag hela juli ledigt 5 veckor.

De gör Du ta mig fasiken helt rätt i - time to rewind & recharge !!!

Vi håller ställningarna här hemma ❤️

Jag förstår inte hur människor lever med en sådanhär stress som innefattar inkassobrev,lån,samtal,ringa långivare,höja kreditgränser,göra överföringar,samtala med banken,räkna utgifter, hålla koll på räntor, hålla koll på posten, fylla i excellark etc etc etc
Det tar exakt all min tid och energi. Jag upplever det som att mer ta musten ur mig dessa 2 veckor än vad det känns att jobba en månad utan avbrott.
Jag är i hjärnan helt slut. Kan inte koncentrera mig alls på någonting annat men kan inte sova heller för det är siffror som snurrar.
Fullständigt slutkörd.

Jag förstår inte hur människor lever med en sådanhär stress som innefattar inkassobrev,lån,samtal,ringa långivare,höja kreditgränser,göra överföringar,samtala med banken,räkna utgifter, hålla koll på räntor, hålla koll på posten, fylla i excellark etc etc etc
Det tar exakt all min tid och energi. Jag upplever det som att mer ta musten ur mig dessa 2 veckor än vad det känns att jobba en månad utan avbrott.
Jag är i hjärnan helt slut. Kan inte koncentrera mig alls på någonting annat men kan inte sova heller för det är siffror som snurrar.
Fullständigt slutkörd.
Gött att det blev lite pengar över för dig så ni kan komma bort ett tag!

Ja jag är nästan hemma.
Hade behövt ca 200 till...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp