Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Jag tror också att det smäller till imorgon!

Hoppas också det smäller imorgon och alla skuldregister är raderade.

Denna jävla stressen.
Fick sån hjärtklappning under kvällen mes Credigo Lendo ansökningar stress. Åkte nästan in till akuten men lugnade ner sig under kvällen. Hade inte orkat länge till alltså. Måste få det här fixat och läggs det bakom mig.

Denna jävla stressen.
Fick sån hjärtklappning under kvällen mes Credigo Lendo ansökningar stress. Åkte nästan in till akuten men lugnade ner sig under kvällen. Hade inte orkat länge till alltså. Måste få det här fixat och läggs det bakom mig.

Ta det lugnt bara, det kommer ordna sig. Viktigt att tänka klart och inte göra något förhastat.

Det är det som är så jävla svårt under stress, det rationella blir lidande....
Verkar som att mitt hopp kommer att ställas till Bank Norwegian imorgon och då att dom beviljar ett väldigt högt belopp utan lösenkrav..
Vikten går dock bra, nere på 118.9 började på 123.7 för ganska exakt två veckor sedan.

Terry_ ett ord Xanor:)
Fy fan vilket uruselt förslag, tänk efter lite innan du skriver. Killen har missbrukat kola/alkohol och spel men har nu gjort sig kvitt alla missbruk och står i stort sett på mållinjen och då vill du att han ska börja knapra benzo? Folk trillar dit på det för betydligt mycket mindre.

Jag hejar på dig som fan Terry. Stå upp sista biten nu. Du har klarat 99 procent.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp