Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Imorgon ska jag på viktväktarna! All tid jag har lagt på att pyssla med ekonomin ska jag nu lägga på träning,kost och dylikt! Det känns sjukt bra.
Det och att äntligen ta ett körkort.

Sen så måste jag erkänna att nu när jag kommer ha 1.000.000 på kontot så har tanken slagit mig ett par gånger "ska jag inte spela för 100.000, 100K hit eller dit gör ingen skillnad" men jag ska vara stark.
För min skull.
Men även för er andra som kämpar likt mig själv :)

Fick du lånen? :D

Tror ni det är safe ta ut mins pengar från Euroloan?? Trots allt den andra... Eller ska jag vänta till måndag?

Känslomässig berg och dalbana nu alltså. Är så jävla spänd och nervös. Vill bli klar med det här skitet en gång för alla. Ju närmare det blir dessa lånen desto mer nervös är jag....Om det inte skulle gå är jag körd.

Känslomässig berg och dalbana nu alltså. Är så jävla spänd och nervös. Vill bli klar med det här skitet en gång för alla. Ju närmare det blir dessa lånen desto mer nervös är jag....Om det inte skulle gå är jag körd.
Minns inte nu men hur mycket är det du behöver låna?

Så länge du får löst bort Kalle batong är du väl nöjd?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp