Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Haha, man har ju inget val. Sen är vissa helt sinnessjuka, budar 800 när det står inga kompispriser.
Nä alltså vad fan är det med folk? Jag var noga med att påpeka att jag bara svarar på sms. Ändå ringde det utav helvete. Även prutningar av bruschorna. Så jag tog en chansning att tro på den första snubben jag tyckte verkade schysst och tog bort annonsen illa kvickt.

Ett tips till nästa gång - dölj ditt nummer och svara bara via mail. Fungerar skitsmidigt + du outar inte dig + lättare att sålla!

Tips är välkomna i den här tråden som är en kombination utav blogg och allt mellan himmel och jord ha ha.

Måste hitta någon mer som man kan ta "osynliga" krediter/lån/avbetalningar hos. Har ett lån som är värre än alla andra - det största på Nystarfinans 290.000 på 17% ränta.
Slaktar mig varje månad.

Måste hitta någon mer som man kan ta "osynliga" krediter/lån/avbetalningar hos. Har ett lån som är värre än alla andra - det största på Nystarfinans 290.000 på 17% ränta.
Slaktar mig varje månad.

Hur länge är det räntefritt på Telia finance?

36 månader tyckte jag att någon skrev.

36 månader tyckte jag att någon skrev.
Via hemsidan går det att välja 36mån avbetalning när man köper något...men man väljer för varje pryl hur lång avbetalningstid man vill ha! 12, 24 el 36mån

Via hemsidan går det att välja 36mån avbetalning när man köper något...men man väljer för varje pryl hur lång avbetalningstid man vill ha! 12, 24 el 36mån

Sjuk kredit.

Är ju bättre att gå den vägen istället för något snabb lån :)

Vad är förlusten vid sälj 20%? Eller vad har ni haft för marginal

Alla snabblån ligger ju minst på över 20% . Mer ofta nära 30% eller max 39%

Sedan måste man ju dock räkna ränteavdrag.

Sjuk kredit.

Är ju bättre att gå den vägen istället för något snabb lån :)

Vad är förlusten vid sälj 20%? Eller vad har ni haft för marginal

Alla snabblån ligger ju minst på över 20% . Mer ofta nära 30% eller max 39%

Sedan måste man ju dock räkna ränteavdrag.
På de airpods jag har sålt så har jag fått 1600-1700kr för dom på tradera, så med deras avgift så blir det i runda slänga en förlust på 150-200kr per par för min del!
Sedan har jag sålt några på ett annat sätt och fått in ca 2100kr per par, så där har jag gått plus, så i det stora hela så går jag plus minus noll och får ett "lån" på 50k räntefritt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp