Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

En sak är säker iallafall och det är att jag kommer att vara den mest belånade på det här forumet när den här soppan är över nästa månad...
Samtidigt en lättnad att inte ha KFM på halsen och dessutom inte ha privata skulder eller ett spelmissbruk...

Jag skulle väldigt gärna vilja gå på ett spelmöte alltså, men tyvärr sätter mitt jobb käppar i hjulet. Funderar på att ta ledigt en dag för att kunna närvara faktiskt.
Har du börjat spela igen Terry?

Har du börjat spela igen Terry?

Varför skulle jag ha gjort det, jag skrev ju "Samtidigt en lättnad att inte ha KFM på halsen och dessutom inte ha privata skulder eller ett spelmissbruk..."

Har inte spelat på ganska exakt 1 år och 10 dagar nu. Jag kommer aldrig i min vildaste fantasi någonsin spela mer. Det äcklar mig någonting oerhört och jag hade hellre hoppat ifrån Öresundsbron med vikter på fötterna än någonsin mer gett en enda krona till dom spelbolage.

Varför skulle jag ha gjort det, jag skrev ju "Samtidigt en lättnad att inte ha KFM på halsen och dessutom inte ha privata skulder eller ett spelmissbruk..."

Har inte spelat på ganska exakt 1 år och 10 dagar nu. Jag kommer aldrig i min vildaste fantasi någonsin spela mer. Det äcklar mig någonting oerhört och jag hade hellre hoppat ifrån Öresundsbron med vikter på fötterna än någonsin mer gett en enda krona till dom spelbolage.
Lugn och fin min vän!
Du är bland vänner, oavsett om du hade spelat. Fick bara lite panik när du skrev att du ville gå på spelmissbrukarmöte!

Helt rätt att reagera med ilska så som du gör här! Du är stark vin vän!

Är det samma lirare med AirPods?

Verkligen inte, visst. En hel del ungdomar. Men jag la ut AirPodsen för bra pris och fick cirka 70 intressenter direkt. Sen sållade jag på namn kombinerat med stavning :D

Verkligen inte, visst. En hel del ungdomar. Men jag la ut AirPodsen för bra pris och fick cirka 70 intressenter direkt. Sen sållade jag på namn kombinerat med stavning :D
Haha precis så jag jobbar. Tack för svar. Det får bli såna nästa gång.

Haha precis så jag jobbar. Tack för svar. Det får bli såna nästa gång.

Haha, man har ju inget val. Sen är vissa helt sinnessjuka, budar 800 när det står inga kompispriser.

Förresten. Har upptäckt mathem. Den är ju kanon. 200 spänn rabatt plus då köper man inte massa på impuls utan det man behöver. Handlade svinmycket för 800 sen får jag 200 i rabatt. Så mat för nästan 2 veckor för blygsamma 600:-

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp