- Meddelanden
- 22 634
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Kära vänner ni fattar inte hur skör lina jag balanserar på nu sista veckorna. Nu är det verkligen en gedigen kamp. Jag pröjsar en räkning - tar ut pengar ifrån densamma. Jag hoppar över räkningar jag inte är sen med. Väntade med hyran och fick låna utav morsan så att jag var sen med den 4-5 dagar. Tar bort autogiromedgivanden för att sen lägga till dom igen...
Det är att försöka sälja saker, köpa sälja dyrare. Ringer ett nytt bolag varje dag och berättar att jag kommer vara sen med inbetalning - vissa går inte med på det. Väntar på delgivningskvitton. Följer min UC sporadiskt.
Dessa veckorna till samlingslånen är rena helvetet. Jag lägger ner 2-3 timmar varje dag (!) på att pussla,ringa,föra över,jaga pengar,läsa,kolla efter nya lån....
Hujeda mig!!!
Det är att försöka sälja saker, köpa sälja dyrare. Ringer ett nytt bolag varje dag och berättar att jag kommer vara sen med inbetalning - vissa går inte med på det. Väntar på delgivningskvitton. Följer min UC sporadiskt.
Dessa veckorna till samlingslånen är rena helvetet. Jag lägger ner 2-3 timmar varje dag (!) på att pussla,ringa,föra över,jaga pengar,läsa,kolla efter nya lån....
Hujeda mig!!!