Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Ja, precis. Alla sådana hinder är väldigt välkomna och det är bra att politikerna äntligen vaknat. Även bra att medvetenheten om spelmissbruk ökar. Läste att KO ska granska Sigge och Alexs podd där de bla pratar om hur lätt det är att försörja sig på spel. Bu för dem och bu för alla kändisar som tjänar reklampengar på spelbolag.

Är väl kanske mer moraliskt fel?
Hade det varit lätt så hade ju ingen förlorat pengar ;) och vid spel så är det alltid någon på andra sidan som förlorar.

Är det på datorn du hänger på Facebook? Kör adblocker då :) no more reklam.

Jag har både AdBlock Plus och uBlock origin igång men tydligen slinker dom igenom ändå...Dom är ju smart utformade dom jävla reklamen.

Håller med om överstående. Att idag betala en summa. Tänker också att just pengar är det som kommer ge dig tid. Rent spontant tycker jag att slsskr ihop 25 låter bra om du har möjligheten och slänga in hundra på det. Känns som en bra summa för att kunna få lite tidsfrist.

Du är verkligen ett föredöme

Tack Landa.

Det som förvärrar problemet är ju att jag inte vet när exakt mitt skuldsaldo försvinner. Kan vara 1 maj men kan vara sista maj också. Vi är dock snart i mars så det börjar verkligen verkligen dra ihop sig.
Inte för att det kommer göra någon skillnad för min privatekonomi för sen kommer ju alla mina slantar gå till lån istället. Men jag kommer vara spelfri, jag kommer betala mina räkningar, jag kommer inte ha något hos KFM och framförallt kommer jag inte att ha någonting hos några privata aktörer. Det är ett framsteg som heter duga...

Slippa vara rädd varje gång mobilen ringer.

Jag har både AdBlock Plus och uBlock origin igång men tydligen slinker dom igenom ändå...Dom är ju smart utformade dom jävla reklamen.

Kör på den som heter endast adblock eller AdGuard. Sen måste man gå in på inställningarna på adblockern och ta bort ”visa relevant reklam eller tillåt sökningsabnonser/ egenkampanjer” något sådant heter det. Sen har man 0 reklam på Facebook :)

Adblock plus lät vissa bolag betala så de släppte igenom deras reklam för något år sedan.

Går den på mozilla?

Håller tummarna för dig Terry och att det löser sig nu i dagarna så att dem ger dig mer tid.
Du är ju så nära nu

I Norge har de helt andra lagsr som jag tycker att Sverige kan kopiera! Du kan inte sätta in pengar mellan 24:00 och morgonen och du får inte spela för/sätta in mer än 15% av din årsinkomst!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp