Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Nuvarande skuldsituation ifrån en annan tråd :

Klarna 150.000
Nystart Finans 330.000
Wasa Kredit 275.000

Balanzia 140.000
Santander 220.000
GoodCash. 50.000
Betalkoll 50.000

Alektum 12.000
ViaConto 20.000
Credway 20.000
Credigo 10.000
Easycredit 10.000
38:an 6000
Nätlån 6000
Extrakredit 6000
Nanokredit 10.000
Snabbfinans 40.000
Fairlo 10.000
Meddelandelån 25.000
Euroloan 10.000
Kontantfinans 20.000

940.000 har jag i stora lån.
215.000 har jag i små lån.
150.000 har jag till en bekant i "stort lån"
750.000 har jag ytterligare som en privatskuld.
950.000 är den sista skulden.

Min totala skuldbörda är alltså ganska exakt 3 miljoner svenska kronor.
Utöver detta har jag spelat bort ytterligare 7 miljoner utav egna inkomster och slutbetalda lån.

Hoppas ni som tänker sätta er för att spela roulette nästa gång läser detta inlägg och fattar hur illa det kan gå.

Målet är att efter 2019 vara på ca 2 miljoner i skuld. Något som jag tror är möjligt. KÄMPA!

Har kraftigt betat av privata skulder skulder.
Även Klarna och Nystartfinans - Som är mina räntebovar tillsammans med Balanzia har jag krafigt betat av.

I maj i år är ambitionen att ha 0 kronor i privata skulder. Det ska vara helt rensat där. När jag har nått så långt har jag då också varit spelfri i 1 år.
Alla dessa "mindre" krediter på ca 250-300.000 är ambitionen att baka ihop.

Men vi får se som sagt. Det går framåt om ej med små steg. Jag har redan kommit under 1.000.000 i privata skulder. Något som för ett år sedan kändes som fullständig omöjlighet.
Viktigt att jobba hårt och helst få till en mindre inkomst vid sidan av också.

Har kraftigt betat av privata skulder skulder.
Även Klarna och Nystartfinans - Som är mina räntebovar tillsammans med Balanzia har jag krafigt betat av.

I maj i år är ambitionen att ha 0 kronor i privata skulder. Det ska vara helt rensat där. När jag har nått så långt har jag då också varit spelfri i 1 år.
Alla dessa "mindre" krediter på ca 250-300.000 är ambitionen att baka ihop.

Men vi får se som sagt. Det går framåt om ej med små steg. Jag har redan kommit under 1.000.000 i privata skulder. Något som för ett år sedan kändes som fullständig omöjlighet.
Viktigt att jobba hårt och helst få till en mindre inkomst vid sidan av också.
Låter toppen! Kämpa på!!
Nystart finans fick du där utan att vara spelfri? Till mig sa dom 6 mån spelfri först! Hur mycket kan dom hjälpa till med i lån!?
Vet att du skrivit dom inte är bra men i dagens läge där jag befinner mig nu är dom bättre än min situation idag!
Pest eller kolera?!

Jag fick 325.000 på Nystarfinans till en hisklig ränta (nästan 20%) men mina förutsättningar var usla. Hade 15 anmärkningar kanske och sambon som var medlånetagare var till och med med ett skuldsaldo hos KFM (Som dom betalade).
Men alltså ja.... Den kommer kosta dig skjortan var beredd på det.

Jag fick 325.000 på Nystarfinans till en hisklig ränta (nästan 20%) men mina förutsättningar var usla. Hade 15 anmärkningar kanske och sambon som var medlånetagare var till och med med ett skuldsaldo hos KFM (Som dom betalade).

Oj, det var ingen dålig ränta dem tar.

Lite över 60000kr per år med det beloppet :O

Stämmer. Betalar 6100 i månaden där 5.000 är ränta.

Hej okej låter jättemycket i ränta!
Hur lönar det sig då och samla ihop lån o inkasso skulder! Dom kallar sig ju för nystart finans!
Var du spelfri när du fick lånet? Betalade dom bara av vissa skulder ? Känns ju inte som nystart direkt med dom räntorna

Man köper sig tid med större/nya lån som ibland kan vara avgörande

Denna månaden var riktigt tuff ekonomisk har fått trixa massa med bolagen alltså.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp