Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Håller med förstår att dom inte vill låna ut pengar då!
Hur lång tid tog det efter att du ansökt och få besked/pengarna? Pratat med min man om han står som huvudsökande och jag som medsökande han spelar inte undrar om dom kollar mina konton också som medsökande eller om det bara är huvudsökande?
Ursäkta röran i texten men börjar få panik!!

Om ni har möjlighet att välja en annan bank att låna av en nystartfinans så gör det.
Räntan är inte bra hos dem. Men för endel är det enda lånet som är möjligt om man har för många UC

Klarna 8314
Nystart Finans 5900
Alektum 5000
Betalkoll 1900
Balanzia 1883
Santander 2427
Good Cash 1233
ViaConto 1335
Credway 1800
Credigo 500
Easycredit 800
38:an 500
Nätlån 500
Extralånet 500
Nanokredit 4053
Snabbfinans 2200
Fairlo 500
Meddelandelån 1000
Euroloan 600
Kontantfinans 1000
Wasa Kredit 3569
Förskottslön 10000
Creditstar 1949

Detta är alltså typ vad jag ger per månad. Utan hyra och fasta kostnader och utan mina privata skulder.....
57.463 kronor betalar jag per månad.
Detta funkar givetvis inte utan jag pysslar och har mig. Tar ut efter betalningar och skippar vissa.

Förstår ni nu hur jag har konstgjord andning fram till samlingslånen jag ska ta om 3 månader. Jises. Man blir fan gråhårig.

Vad har du du ut i månaden?
Har du 100k i månaden i lön?

Vad har du du ut i månaden?
Har du 100k i månaden i lön?

Efter skatt ligger jag mellan 33.000 och 58.000. Olika beroende på hur många vardagar det är på månaden om jag presterar och dylikt.
Sen är den här listan aningen missvisande eftersom Förskottslön är ingen månadsbetalning och Wasa börjar först nästa månad.
Sen Betalkoll och många andrar betalar jag av på men sen använder jag pengarna illa kvickt igen.

Du betalar in och tar ut krediterna igen och lägger de på privata skulderna?

Har också nanokredit deras kostnader alltså :/
Försökte prata med dem att lägga återbetalningar på längre tid. Helt omöjligt, har ungefär samma lån, pratat med de flesta och ingen är intresserad av det.

Mycket där är småkrediter 20-50k får du dem samlade så bör det kanske gå?.

Vad är dina fasta kostnader på?

Ja, hälften av dom är ju på 15.000 och lägre.
Nanokredit är omöjliga att både göra med och veta vad man ska betala. En av dom värsta i den listan.
Ska bli jävligt skönt att bli av med dom.

Du saknar ett skitlån jag har Ferratum :) ren dynga.. man betalar så mycket ränta så skulden går inte ens ner.

Där får jag inte låna. Daypay och Ferratum verkar jag vara spärrad på livstid :D GetDivide fick jag inte heller låna hos.

Ja, hälften av dom är ju på 15.000 och lägre.
Nanokredit är omöjliga att både göra med och veta vad man ska betala. En av dom värsta i den listan.
Ska bli jävligt skönt att bli av med dom.

Blir tufft att hålla det flytande 13-14v ... antar du släpper endel och betalar in dubbelt månaden efter? Och släpper något annat månaden efter? Annars ser jag fan inte hur du löser de?

Blir tufft att hålla det flytande 13-14v ... antar du släpper endel och betalar in dubbelt månaden efter? Och släpper något annat månaden efter? Annars ser jag fan inte hur du löser de?

Jag har ju en ganska hög lön. Sen Credway,Betalkoll,Credigo,Easycredit gör jag betalning till - sen tar jag ut pengarna. Samma med Euroloan.
Vissa hoppar jag över sen tar jag dubbelt nästa månad.
Jag har lärt mig vilka bolag som är "slöa" med att ta ärenden vidare till Inkasso/KFM...

Inget lån är direkt nära att sägas upp än och vi är redan inne i februari - ska söka lån i april/maj.
Så det kommer nog att gå men kommer bli ett jävla pysslande.

Det svåra uppdraget kommer sen dock att bli få ett lån i Miljonkronor-klassen till våren.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp