Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Haha, tar mig lite rödtjut ikväll :)

Även om du jobbar 14h i inledande är du där gratis där ;)

I FEEL YOU !!

Var på mitt riktiga första möte med skuldsanerings rådgivaren i veckan....

Lite kluven när hon ställde frågan pm jag vill skicka ansökan nu direkt eller vänta?

Hon räkna upp vad som tilltalade min skuldsanering.( typ hög skuldsättning osv )

Negativt är nytagna lån sa hon.

LÅN 550K på mig själv, lån på mig sambo 100K. =650

Privat skuld 1 Miljon till familje medlem.

Behöver ta med den skulden, moraliskt mår jag illa av det..

Enda skulden jag vill fullfölja. Kan det verkligen påverka????

Grundlön jag har är liten, visst kan öka den om jag byter jobb nu innan anmärkningar kommer... men för stor risk...

Kan skicka privat lite mer ingående tar det inte här. Om du orkar läsa.

Men du har läst på liksom jag angående det man ska gå igenom.

Normala banklån hade inte min skuld varit ett problem men när 400K är skiit.

Mycket rödtjut som pratar men är ju då sanning kommer fram ;)

Förövrigt för alla er aandra dom som läser så har jag planer för de bolagen som bryter mot lagen så fort Swedbank krisen är över och FI får större befogenheter.

Vi hade privatskulder med i vår ansökan. Tänk på att dina anhöriga får tillgång till all info kring varför du är skuldsatt. Kan vara bra att kontakta hen innan du skickar in ansökan och berätta om läget (om hen inte redan vet omfattningen). Jag tyckte det var konstigt att de inte kollade upp privatlånen mer, i praktiken kunde vi skrivit en ännu högre summa och då hade vår anhöriga fått mer tillbaka? Ingen koll på skuldebrev eller liknande. Säger inte att du ska vara oärlig men tyckte det var lite märkligt och borde vara lätt att fuska där.

Hur pass nya är dina nytagna lån?
Väntetiden är ju så himla lång innan de ens börjar med din ansökan, så frågan är hur länge du ska vänta med att skicka in?

Vi hade privatskulder med i vår ansökan. Tänk på att dina anhöriga får tillgång till all info kring varför du är skuldsatt. Kan vara bra att kontakta hen innan du skickar in ansökan och berätta om läget (om hen inte redan vet omfattningen). Jag tyckte det var konstigt att de inte kollade upp privatlånen mer, i praktiken kunde vi skrivit en ännu högre summa och då hade vår anhöriga fått mer tillbaka? Ingen koll på skuldebrev eller liknande. Säger inte att du ska vara oärlig men tyckte det var lite märkligt och borde vara lätt att fuska där.

Hur pass nya är dina nytagna lån?
Väntetiden är ju så himla lång innan de ens börjar med din ansökan, så frågan är hur länge du ska vänta med att skicka in?

Väntetiden är extrem, tror jag skickar in nu innan sommaren.

Endel är gamla lån, med många är tagna hösten 2018

Absolut ingenting nytt att berätta :D

Väntar bara på att sista månaden ska bli grön - maj det vill säga. Sen är det bra denna månaden, hade gärna blivit av med Alektum 6.000 som jag i princip har kvar.

Annars är det en finare vårvecka som vankas.

Absolut ingenting nytt att berätta :D

Väntar bara på att sista månaden ska bli grön - maj det vill säga. Sen är det bra denna månaden, hade gärna blivit av med Alektum 6.000 som jag i princip har kvar.

Annars är det en finare vårvecka som vankas.

Vad lame :D
Trodde det kanske fanns något roligt som kunde liva upp ens tråkiga vardag att läsa om här.

Jo såna småsummor känns helt onödigt att ligga kvar med!

Har kvar ett par AirPods att sälja också :D Gått trögt med det här sista paret..

Har kvar ett par AirPods att sälja också :D Gått trögt med det här sista paret..

Skönt med en extraslant. Ja, fy faaan vad man är i desperat behov av pengar nu för att få ner räntor. Helt jäkla onödigt och bortslängt. Har väl 200 000 sms lån på båda, det måste ju bort för det klarar man nog inte mer än 1 år eller så.

Ska du ta något samlingslån?

Ska du ta något samlingslån?

Nej, jag suger för mycket för det. Har bara jobbat ett par månader, jättemånga förfrågningar från förra året och hög risk, mannen samma. Han har svårt att hålla reda på alla lån han har och jag har ju inte full insyn så han har två utslag, antagligen anmärkning, så jag måste hålla mig i kragen.
Förlitar mig på att sälja saker, och ska sen försöka inte ta ut stålar från dåliga lån och vänta in nästa stora skatteåterbäring 2020, ta bort fler lån och bli av med alla ff sista mars, ha högre inkomst än 2018 och prova samlingslån då istället.

Någon vars historiska skuldsaldo för april försvunnit än?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp