- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 398
- Poäng
- 3 937
Spelar nog ingen roll vilken orsak som gjort att vi hamnat i skuldfällan för våra tankar och känslor är rätt lika. Som du skriver så har vi fått förlika oss med de små korvören som vi får behålla av lönen. Får helst inte hända något för vad gör man då? Vår oro och ångest tar nog styggt på oss men jag tror ändå vi har en bra attityd för andra människor då vi inte dömer lika snabbt och fort. Ödmjuka människor helt enkelt. Kunde inte låta bli att svara, så några minuter av min arbetstid la jag här och nu. Forumet ligger mig varmt om hjärtat♥️♥️♥️
Sitter nu på tåget mot Gbg för möten. Med tågets hastighet ser jag mitt eget liv passera revy... Tårarna värker i ögonvrån...blinkar allt mer för att få bort dom, så dom inte trillar ner längs med kinden & förstör den målade fasad jag har lagt på...
Önskar ja kunde vrida tillbaks tiden...men det går inte ! Skadan är skedd - nu är NU !Jag tar ett djupt andetag... jag LEVER, jag har en fin dotter, ett fint hem, en gosig vovve, ett bra jobb ! Det kunde ha varit värre... Enough Said ! ❤️
fortsätt kämpa.