Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Man borde höja allting till 20 år.

Så som det är på systemet.

Till och med körkortsåldern. Uppenbarligen verkar folk inte vara mogna att köra bil, dricka sprit, rösta och spela när dom är 18 fyllda.

Slots eller? Fasen skicka massmail att dom ska banna dig.
Yes slots. spelar som en riktigt psykopat. Sitter och spinner för 2-500kr per spinn. Har märkt hur sjuk jag är får vinst på 13700euro och reagerar liksom inte ens eller rör mig ens från platsen jag sitter på... Hade en normal människa vunnit den summan så kan jag tänka mog hur glad denna hade blivit MEN jag Sveriges största torsk reagerar inte ens.

Försöker se det som att jag bara förlorat 250 euro men det funkar inte så bra.. Speldjävulen får alltid en att tänka det positiva, typ som jo men ta ett lån ”du löser det” jo men spela på du klarar dig på 4000 resten av månaden... Ja ni som varit spelberoende eller är det förstår hur jag menar

Försöker se det som att jag bara förlorat 250 euro men det funkar inte så bra.. Speldjävulen får alltid en att tänka det positiva, typ som jo men ta ett lån ”du löser det” jo men spela på du klarar dig på 4000 resten av månaden... Ja ni som varit spelberoende eller är det förstår hur jag menar

Lider verkligen med dig.
Har varit i exakt samma situation.

Du måste verkligen söka hjälp. Du klarar inte av att sluta själv.
Jag stängde av mig på spelpaus och trodde det skulle vara bra så och att man skulle börja spela för en hundring i veckan eller nåt. Men när jag sen kunde spela igen så satt man där och matade in tusenlappar.

Skrev in mig på 1177 och fick snabbt hjälp av beroendecentrum. Visste ingenting om hur upplägget var och trodde ärligt talat inte att det skulle hjälpa. Vad ska det hjälpa att prata med någon om mitt problem?
Men DET HJÄLPER! Man får "verktyg" hur man ska klara av situationer när speldjävulen kommer på besök.

Detta har även hjälp mig i livet överlag med helt annat tänk kring allt nästan.

Skicka gärna ett pm om du vill veta mer.
Se till att ta tag i problemet nu innan det blir ännu värre! <3

Sök hjälp innan det är för sent...

Hej @Terry_
Vill bara säga tack till dig. Du känner inte mig, men har surfat här på lånforum sen jag började missbruka spel för drygt sex år sedan. Jag tyckte det var kanon att få tips om alla fantastiska långivare som levererade snabba cash i utbyte mot ockerräntor

Hursomhelst. När jag nått mitt personliga botten och inte längre visste vad jag skulle ta mig till, hittade jag detta inlägg. Läste igenom hela tråden, varenda inlägg som skrivits.
Tog sedan mod till mig och sökte hjälp. Berättade allt för min man som valde att förlåta och stötta mig.
Har nu varit spelfri sen 26/2 och livet känns ljusare, trots vissa tunga stunder.
Tack till dig och alla andra som kämpar med spelmissbruk och helvetet det fört med sig (har läst allas trådar vid det här laget)❤️

Jag blir helt varm inombords utav att läsa såhär fina inlägg <3

Tack själv för att du delar med dig och du, redan första året kommer du se STOR skillnad i ditt mående, din ekonomi och allting annat med.

Du kommer att stöta på patrull och du kommer stöta på motgångar men det kommer att gå galant! Fortsätt kämpa.

Hej Terry
Förstår är eller tills i veckan spelmissbrukare med flera miljoner i skuld har nu spärrat mig. Men själv ger jag upp, denna månad blev inte ens hyran betald så nu jagar jag någon som kan låna mig 4000 kronor till hyran men har inte lyckas än. Har 44 kronor kvar på kontot har jag haft bil så har jag sålt den eller andra värdesaker , men icke. Undrar hur lyckades du låna av lånehajar eller vad det heter. Har själv skrivit till vissa Mc klubbar men får ej svar. Har tänkt att jag ska ge mig till i morgon sen ger jag nog upp. Ett tag tänkte jag försöka att tigga hade jag 400 vänner som kunde skänka mig 10 kronor men har inte ens det och dum ide. Spelmissbruket är hemskt har förlorat allt under mina år som det, hus, familj ja allt.
Kämpa på

Kan ett förskott på lönen vara ett alterantiv?

Hej Terry
Förstår är eller tills i veckan spelmissbrukare med flera miljoner i skuld har nu spärrat mig. Men själv ger jag upp, denna månad blev inte ens hyran betald så nu jagar jag någon som kan låna mig 4000 kronor till hyran men har inte lyckas än. Har 44 kronor kvar på kontot har jag haft bil så har jag sålt den eller andra värdesaker , men icke. Undrar hur lyckades du låna av lånehajar eller vad det heter. Har själv skrivit till vissa Mc klubbar men får ej svar. Har tänkt att jag ska ge mig till i morgon sen ger jag nog upp. Ett tag tänkte jag försöka att tigga hade jag 400 vänner som kunde skänka mig 10 kronor men har inte ens det och dum ide. Spelmissbruket är hemskt har förlorat allt under mina år som det, hus, familj ja allt.
Kämpa på

Lånehajar bör du akta dig för. De kommer inte göra ditt liv bättre.

Du bör imorgon måndag kontakta din kommun. Förklara läget för socialtjänsten och be om hjälp. Kommunen är till för att hjälpa i svåra situationer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp