- Meddelanden
- 22 633
- Mottagna reaktioner
- 16 056
- Poäng
- 10 747
Jag tänkte på allt totalt. Alltså på och utanför uc. Det ser ju ganska ljust ut för dig nu
Just nu är det över 1.000.000 totalt. Jag vet inte riktigt exakt men det som är synligt på UC är runt 1.5 kanske plus bolån? Där omkring. Nordea är nere på 845.000 och sen Ikano+forex på ca 340K vardera.
Utanför UC är också en hel del.
Men! Jag köpte bostadsrätt i ganska rätt läge. I Sveriges tredje största stad. Så dels hade jag tur med att jag fick lägenheten ett par hundratusen under marknadspris (200K kanske) säljaren hade bråttom att sälja. Dels hade jag turen att det sedan i höstas skett en dramatisk uppgång på bostadsrätter i storstadsregionen. Så lite slarvigt avrundat och räknat har jag 2.5 miljoner i bolån - Om ett år bör lägenheten vara värd cirka 3.5 miljoner. Då är min ambition att helt enkelt flytta allt som inte är synligt hos UC + Forex till Bolånet och på så sätt TOTALT ha Bolån+Nordeas samlingslån + Ikano.
Detta är som sagt bara lite tankar och mål man kan altlid stöta på patrull och motgångar längs vägen det har jag lärt mig den hårda vägen
Men viktigt att kämpa emot något!
från början 630k ... Amoterar 5000 kr månad och blir ju ändå 60k på ett år