Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Se nedan.

Bilagor

• Screenshot_20201114_233410.jpg
    Screenshot_20201114_233410.jpg
    126.3 KB · Visningar: 76
Jättekonstigt :facejoy:. Det står ju på deras egna sida att maxbeloppet är 1059 kr före skatt så borde väl blivit ca 3000 kr för 4 dagar.

Bara tacka och ta emot önskar att jag kunde få så mycket när jag vabbat :confused:

En fruktansvärd lördagskväll här fylld av ångest och känsla av hopplöshet. Att läsa igenom de sista sidorna i denna tråden fick mig att återfinna lusten att kämpa vidare.
Ingenting är omöjligt.
Du är grym Terry och en riktig förebild till att visa att det lönar sig att kämpa och inte ge upp.
Tack och fortsätt kämpa!

Jättekonstigt :facejoy:. Det står ju på deras egna sida att maxbeloppet är 1059 kr före skatt så borde väl blivit ca 3000 kr för 4 dagar.

Bara tacka och ta emot önskar att jag kunde få så mycket när jag vabbat :confused:

Kanske för att jag deklarerar 1 mille? Jag vet inte.

En fruktansvärd lördagskväll här fylld av ångest och känsla av hopplöshet. Att läsa igenom de sista sidorna i denna tråden fick mig att återfinna lusten att kämpa vidare.
Ingenting är omöjligt.
Du är grym Terry och en riktig förebild till att visa att det lönar sig att kämpa och inte ge upp.
Tack och fortsätt kämpa!

<3

Terry jämkar så dom går nog efter det beslutet därav skatten.

dock går taket vid typ 30k i månaden därav de 1059 SEK per dag.

Efter det spelar det ingen roll om du tjänat 90’ eller oändligt med pengar.

Är möjligt något ändrats under Corona då det är mer VAB, men inget vad jag såg.

https://www.forsakringskassan.se/privatpers/kassakollen

Är väldigt tydligt där på ovanstående länk.

@Terry_ skulle nästan kolla upp det eller så chansar du tänkte bara mer dom kan komma i efterhand och göra dig återbetalningsskyldig, men där får du själv välja hur du vill göra, vill bara påpeka att risken finns.

Handlar dock inte om så mycket pengar så kan väl chansa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp