Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Vore kul om vi blev skuldfria typ samtidigt. Kan fira med ett riktigt partaj i Sthlm då ;)

Tror dock du kommer bli klar innan mig.

Jag är fan nöjd om man är nere under 500.000! En bra ränta på det och det kommer knappt märkas på lönen ska du se.

Vad är målet Terry? Ska du alltid amortera så mycket det går eller kommer du slappna av mer och spara istället?

Så bra jobbat! Roligt och väl unnat!

Kan förställa mig känslan av att få se hur pengarna växer istället
Om några år är du ekonomisk oberoende ska du se.

Vad är målet Terry? Ska du alltid amortera så mycket det går eller kommer du slappna av mer och spara istället?

Bra fråga.

Jag vill ner under 500.000 i Blanco primärt. Vill ha en total månadskostnad på lån (alla lån jag har) som är på 5.000. När jag är där kommer jag känna att jag har lyckats faktiskt. Jag har ju numera ett ganska aggressivt sparande på 5400:- i månaden. Har dessutom en hel del redan i pension.

Så jag kommer förhoppningsvis 2021 inte ha mer panik iallafall. Har ett par osynliga jag vill få bort också, lite privat och dylikt. Har tex Creditstar & Holm på 50.000 vardera som kostar fem tusen i månaden. Dessa båda vill jag ha bort ganska omgående.

Bra fråga.

Jag vill ner under 500.000 i Blanco primärt. Vill ha en total månadskostnad på lån (alla lån jag har) som är på 5.000. När jag är där kommer jag känna att jag har lyckats faktiskt. Jag har ju numera ett ganska aggressivt sparande på 5400:- i månaden. Har dessutom en hel del redan i pension.

Så jag kommer förhoppningsvis 2021 inte ha mer panik iallafall. Har ett par osynliga jag vill få bort också, lite privat och dylikt. Har tex Creditstar & Holm på 50.000 vardera som kostar fem tusen i månaden. Dessa båda vill jag ha bort ganska omgående.

Låter bra Terry. Banken reagerade inte på mina synliga 290 k på uc när jag o sambon sökte bostad. Hon hade dock rejält med pengar men hon frågade banken och dom svarade bara att det är normalt att ha lån. Så du har en ljus framtid.

Underbart att läsa om andras framgångar. Det gör skillnad för en själv också. Igår var man golvad när man insåg att ens skulder ligger på 450 k. Men vafan idag har jag samtidigt insett att livet inte fan är kört för det. Bara slita några år så är man skuldfri sen!

Underbart att läsa om andras framgångar. Det gör skillnad för en själv också. Igår var man golvad när man insåg att ens skulder ligger på 450 k. Men vafan idag har jag samtidigt insett att livet inte fan är kört för det. Bara slita några år så är man skuldfri sen!

Det är precis den inställningen som underlättar framgångsresan!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp