- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Skönt att du kämpar på! Samma för mig. En liten fråga? Är det maj-19 som du ska ta samlingslån? Är dina betalningsanmärkningar borta då? Har ni någon fastighet eller bostadsrätt ni ska låna på då?Liten up-date, sista dagen på oktober nu,ja som vanligt inga pengar kvar efter att alla skulder dragits.Känner mig deppig inte ens en hundralapp att glädjas åt,känns konstigt att man tycka att en så liten summa på kontot skulle kännas bra.Mitt liv fortsätter i sitt gilla gång,jag och min man har hittat fotfästet och balansen i min skuldträsk.Vill att månaderna ska gå fort till maj nästa år,det är då jag ska söka ett samlingslån.Hade ändå tur trodde att jag skulle hinna få en anmärkning till( har 2 st i från april).Men har bara 2 st och alla mina ff kommer att vara borta nästa år.Kommer också att ha höjd min årsinkomst.Så det ser bra ut framåt till nästa år.Ser att nya olyckliga människor har tillkommit här,fan känner med er,det är så j...vla jobbigt att hamna i skuld.Ni kommer att gå starkare ut ifrån eländet ,jag själv kände hur hopplöst allt kändes i början då man vet varken ut eller in.Tack vare min härliga man som tror på mig och vår framtid tillsammans så kommer det att bli bra,kommer att ta tid ekonomisk innan jag fått det vettig balans.Till er alla här mycket kraft och KÄRLEK![]()

.Hoppas alla ni här får en riktig go jul och go start på det nya året.
.