Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Missbrukat kort på uc

Vad innebär det att få missbrukad kredit hos uc? Är det bara dom som använder uc som ser det eller Ser man det via crefitsafe och bisnode med?

Kort 2 år.....konto och misskött kredit 3 år

Syrran och Pandis - vem fick ni "missbrukat kreditkort" av för bolag?

Syrran och Pandis - vem fick ni "missbrukat kreditkort" av för bolag?
Nordea finans hade jag.
Ångesten är stor nu hoppas jag hinner få mina skattepengar i April.
Man blir verkligen nedslagen av dessa brev all energi försvinner.
Men mitt eget fel

Det är endast banker och finansinstitut som via UC ser anmärkningen Missköt- alt missbrukad konto/kortkredit.

Det är endast banker och finansinstitut som via UC ser anmärkningen Missköt- alt missbrukad konto/kortkredit.
Man kan inte se det själva?
Tänker typ om man haft onea/vivus som syns på uc, de säger upp krediten och säljer till gothia finans..skulden syns på uc, när dom sålt den borde den försvinna från uc va?

Får man en prick då?

Man kan inte se det själva?
Tänker typ om man haft onea/vivus som syns på uc, de säger upp krediten och säljer till gothia finans..skulden syns på uc, när dom sålt den borde den försvinna från uc va?

Får man en prick då?

Abbonerar du på minuc.se ser du din egna upplysning inkl alla anmärkningar/förfrågningar. Har du dragit på dig anm om misskött/missbrukad kredit syns den enbart för banker och kreditinstitut som gör förfrågan om dig. Så om tex Vattenfall eller hyresvärd gör en koll på dig så syns inte den typen av anmärkningar i deras svar från UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp