Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

För mig har betyget gått från 9,9 till 7,6 för en ff. Har 3 kvar. En försvinner imorgon/inatt.

Jag har 15 ff! Och måste ändå säga att jag tycker att jag har "bra" betyg med 2.5.
Så jag förstår inte alls hur de beräknar betyget. Jag tycker ju att det borde vara skitdåligt då jag dessutom har ett högt underskott
Har du någon anmärkning?

Jag har 0.5 och har 5 eller 6 ff tror jag. Jäkligt skumt allt sånt här..

Fasen vad folks betyg rör sig hit och dit. Mitt har inte rört sig på 7 månader :( har fortfarande 0,7..

Jag har märkt att om man får ett belopp på sin uc så drar de ner betyget ganska mycket. Medan vissa låneansökningar har ett blankt belopp, de känns som att då påverkas inte betyget så mycket.

Nu under sommaren försvinner många av mina ff, men jag ska ner på 0 Innan jag börjar ordna upp allt!

Jag har märkt att om man får ett belopp på sin uc så drar de ner betyget ganska mycket. Medan vissa låneansökningar har ett blankt belopp, de känns som att då påverkas inte betyget så mycket.

Nu under sommaren försvinner många av mina ff, men jag ska ner på 0 Innan jag börjar ordna upp allt!
Man borde inte behöva vara så drastisk att man väntar ut samtliga ff. 1 eller möjligtvis 2 kvar bör inte påverka betyget så mycket.

Tog en förfrågan igår och från 8.1% hamnade jag nu tillbaks på 18.3%, det gör mig inte så mycket då jag räknar med att vara på banan inom 6 månader med anmärkningar, ff som går ut samt att jag ej ska ta/har behov av lån närmsta framtiden.

Det svänger fort iaf!

En ff försvann igår eller i förrgår, har 4 nu, betyget gick från 0.5 till 0.4

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp