Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Spännande, inget nytt hänt på minuc mer än att betyget droppa från 1,8 till 1,7. Förfrågan försvinner den 16onde då nere på 9st. Får se om de händer ngt då. Dock använt upp en del av kreditkort så kommer ha efter uppdatering i mitten på juni 7000 nyttjat av 130000kr. Borde inte vara ngn större påverkan?

1.7 med 10 förfrågningar är dock väldigt bra! Dessutom med ett bra använt kreditkort.
Stärker min tes att antalet förfrågningar numera spelar lite lite mindre roll då företagen tar en UC till höger och vänster.

Ja men ett nyttjade på 5% på kreditkort kan väl ändå inte göra ngn större påverkan? Blir väl spännande och se efter månadsuppdateringen om de går upp pga det.

Hinner vi se denna vecka den nya månadens resultat på uc tro?

Hinner vi se denna vecka den nya månadens resultat på uc tro?
Det kan vara möjligt då dem uppdaterar mellan 15-20 varje månad
Personligen brukar det komma runt den 17-20 för mig men det är ju olika

Senast ändrad:
Gissar på fredag eller måndag.

Ingen annan som fått uppdaterat än?
Har 53 av 100 med "hög betalningsförmåga" i Tink, inkomst bara 200k eftersom jag studerat tidigare.
Inga lån och inkomst ca 400k nu, vilket betyg kan jag förvänta mig? Har 0.2% på UC i dagsläget

Ingen annan som fått uppdaterat än?
Har 53 av 100 med "hög betalningsförmåga" i Tink, inkomst bara 200k eftersom jag studerat tidigare.
Inga lån och inkomst ca 400k nu, vilket betyg kan jag förvänta mig? Har 0.2% på UC i dagsläget

Jag har 60/100 på Creditsafe/Tink och 6,1 på UC, så kopplingen mellan dessa två är nog inte klockren...

Hörde att UC skulle uppdateras den 20e. Är det uppgifter de hämtar från sista mig? Så lån/krediter du betalat t.ex 5e juni kommer inte synas? Tack för svar

Hörde att UC skulle uppdateras den 20e. Är det uppgifter de hämtar från sista mig? Så lån/krediter du betalat t.ex 5e juni kommer inte synas? Tack för svar
UC uppdateras mellan den 15-20 i månaden det är maj månads rapporterade uppgifter per den sista maj som du ser i juni. Så lån/krediter i juni uppdateras i juli.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp