- Meddelanden
- 2 404
- Mottagna reaktioner
- 791
- Poäng
- 737
Både och, verkar det numera då brons sigill dök för mig.Är det för privatpersoner eller företag??
Både och, verkar det numera då brons sigill dök för mig.Är det för privatpersoner eller företag??
Den har ändrats nu till 0,8För mig är det oförändrat 0,9 i betyg
Jo tror det är så. I mitten av maj gick jag ner 2% för en förfrågan (kollade efter 00.00)Jag väntar på att en ff ska försvinna. Den togs 170523. Kommer den att tas bort och mitt kreditbetyg förbättras kl. 00.00 inatt?
UC uppdateras väl endast en gång i månaden? Är det inatt det sker då?Jag väntar på att en ff ska försvinna. Den togs 170523. Kommer den att tas bort och mitt kreditbetyg förbättras kl. 00.00 inatt?
UC uppdateras väl endast en gång i månaden? Är det inatt det sker då?
Jag tror tyvärr det är negativt med hur UC räknar, men påverkar nog väldigt marginellt.Det är nog inte så vanligt att personer med överskott behöver låna pengar och de som behöver det är nog i trubbel som ofta leder till betalningsproblem.Hej alla kunniga.
Vad händer med kreditbetyget om man har överskott av kapital?
Jag har idag kreditbetyg 2,7 trots ett sjukt högt underskott. Jag har sålt en fastighet och isamband med det får jag ett överskott när deklarationsuppgifterna uppdateras.
Hände mig när jag hade använt kreditkortet från Collector! Du kanske har tagit ut pengar på ngt kreditkort?Märkligt med min uc faktiskt. Hade 6,9 i score innan och nu helt plötsligt 12,4?? Ingenting har ändrats någonstans såsom förfrågningar eller inkomst. Kan någon berätta vad det kan vara?