Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Avslutade "Kreditkollen" nyligen, fyfan vad UC är smutsiga.
49kr/månaden för en tjänst jag visserligen utnyttjade då jag kollade in ett par gånger per månader ihop om bättre betyg.
När tjänsten nu väl fungerade, åh vad många gånger jag haft problem med siffror som inte laddas.
Skulle uppskatta att tjänsten bara fungerade 50% av gångerna.

Men att betala nästan 600kr per år för detta - hur nyfiken jag än är så bestämde jag mig för att "cut my losses and move on", Kreditkollen erbjuder helt sinnessjukt lite för pengarna.

Nu är UC uppdaterat oxh februari syns.

Intressant förändring där UC ökade när jag avslutade ett outnyttjat kreditkort. Dock är det ingen nyhet.

Antal kreditgivare gick från 2 till 1
Antal lån/krediter gick från 3 till 1
Totalt beviljat 500k till 300k
Blanco från 450k till 300k
Kredit 50k outnyttjad nu avslutad

Gick från 0.4 till 0.6 i UC.

Och mitt är FORTFARANDE på 0,9... *grrr* Fast det har bara gått 3,5 månader sedan jag betalade bort mitt lilla lån.

Jag loggade in nu och såg att min score var samam, alltså 13.5
Men tjänsten min UC hade gått ut,
Stämmer då ändå min kreditscore,
Undrar alltså om man ändå kan se sitt ebetyg utan att betala för någon av deras produkter?

Min gick ner från 0.7 till 0.4 och den enda skillnaden jag kan komma på är att jag har en ny kredit under "avbetalning" dvs mot säkerhet, som jag inte haft tidigare. Kreditkort står på 0 utnyttjat vilket är fel, jag hade nog 4-5000 utnyttjat vid månadsskiftet.'

Min gick upp från 1.5 till 3.6. Detta pga en uc tagen. Har också avslutat och betalat in en liten kredit plus stängt en outnyttjad kredit på 50 000.

Min ligger still på 2,5 för femte månaden i rad. Lär väl inte hända något förrän 8/4 då UC går från 3 till 2

Eller kanske till nästa då jag räknar med att kreditkorten är ett par tusen lägre belastade

Avslutade "Kreditkollen" nyligen, fyfan vad UC är smutsiga.
49kr/månaden för en tjänst jag visserligen utnyttjade då jag kollade in ett par gånger per månader ihop om bättre betyg.
När tjänsten nu väl fungerade, åh vad många gånger jag haft problem med siffror som inte laddas.
Skulle uppskatta att tjänsten bara fungerade 50% av gångerna.

Men att betala nästan 600kr per år för detta - hur nyfiken jag än är så bestämde jag mig för att "cut my losses and move on", Kreditkollen erbjuder helt sinnessjukt lite för pengarna.

Jag fattade samma beslut för en tid sedan. Dels är jag inte en aktiv lånekund just nu, och dels finns ju appen (hur bristfällig den än må vara).

Min gick upp från 1.5 till 3.6. Detta pga en uc tagen. Har också avslutat och betalat in en liten kredit plus stängt en outnyttjad kredit på 50 000.

Helt absurt.
Du borde minskat.
Hur många UC har du totalt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp