Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag köpte just nu Kreditkollen, men det är inte uppdaterat :-(

I Kreddy står det 5 dagar kvar på mig dvs 20/1, men UC-sidan kör ju ibland tidigare än det..

Är det bättre att ha kreditkollen än det gamla, jag ser bara mitt betyg och obegränsade upplysningar. Tror jag betalar 39-49kr per månad. Vad är skillnaden mot kreditkollen med sitt 0-999?

När uppdateras den "Mina lån" hos UC?
Vilka datum?

Nån som vet hur antal förfrågningar och UC score står i relation/proportion till varandra? Ser nu att jag har 14,3% på minUC. Jag har 58 förfrågningar de senaste 12 månaderna. 13 försvinner den 1 februari. Vad kan det tänkas göra för mitt kreditbetyg?

Ni som är mer insatta får gärna själva ta er en titt och komma med en diagnos

https://imgur.com/l3ChhuD

Nån som vet hur antal förfrågningar och UC score står i relation/proportion till varandra? Ser nu att jag har 14,3% på minUC. Jag har 58 förfrågningar de senaste 12 månaderna. 13 försvinner den 1 februari. Vad kan det tänkas göra för mitt kreditbetyg?

Ni som är mer insatta får gärna själva ta er en titt och komma med en diagnos

https://imgur.com/l3ChhuD

58 förfrågningar och trots det så lågt som 14. Du ska vara glad för den siffran.

Ansök inte om ett lån till juni/juli. Du får verkligen inte göra det om du vill att betyget ska återhämta sig.

58 förfrågningar och trots det så lågt som 14. Du ska vara glad för den siffran.

Ansök inte om ett lån till juni/juli. Du får verkligen inte göra det om du vill att betyget ska återhämta sig.
Tänkte höra med Balanzia, Nystart och Svea redan denna månad eller eventuellt vänta till Februari för att se om jag kan samla mina blancolån. Tänkte skicka in min UC score för preliminär bedömning, på så sätt slipper jag kosta på mig ännu en förfrågan om prognosen nu skulle vara dyster. Men på dig låter det som lite väl optimistiskt? Nån här sa att Balanzia är generösa och kan tänkas sträcka sig till 15% i kreditbetyg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp