Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej Peterppp, tack så mycket för tipset. ufff jag har 38.5 :-( men hur kan den vara så daligt ? jag har ingen skuld hos kronofogden och ingen anmärkningar ?

Tog ett lån på 50k och nollade ett kreditkort på 10k = 3,8% till 0,9%

Tog ett lån på 50k och nollade ett kreditkort på 10k = 3,8% till 0,9%

Kreditkorten fuckar verkligen med ens UC. I det fallet kunde det nästan varit värt att ta ett snabblån för att lösa kreditkorten och sen söka på Lendo månaden efter.

Har 3.8 idag med maxat kreditkort på 50k, ska se nästa månad när det kommer bara vara utnyttjat till hälften hur mkt det påverkar.

Har idag ett kreditbetyg på 8.1%.
23 ff varav ungefär 12-13st försvinner i Februari 2018.

Jag har 2 lån, det ena är det 240.000 kvar på och det andra 80.000.

Tänkte jag skulle ta ett lån på 370.000 och baka ihop lånen samt mina lösa krediter på 40.000.

Har ett överskott 2016 på:
307.000
Och
23.000 i underskott.

Vad tror ni Lendo skulle säga om detta?

Är det värt att nämna att jag står dom medlånetagare på mitt sambos lån som det är 15.000 kvar på?

Det är lite högt mot din inkomst men konstigare saker har skett.
Du har tre lån nu med andra ord. Att du står som låntagare tillsammans med sambo innnebär att du har ett lån till

Hej Lasseman,

jag tror att jag här läst i forum att Kreddy blir updaterad den 20:e varje månad, men jag ser ingen ändring idag, även då två av mina ff
försvan den 18.0oktober.17 ??? :-(

Hej Lasseman,

jag tror att jag här läst i forum att Kreddy blir updaterad den 20:e varje månad, men jag ser ingen ändring idag, även då två av mina ff
försvan den 18.0oktober.17 ??? :-(
När minuc ändrade mitt betyg så tog det någon dag innan det ändrades på Kreddy

Hej & god kväll alla. Har läst ett tag och jäklar det finns många kämpar här inne. Nästan lite skämmigt att ställa min fråga. Men alla har vi våra bördor och mindre bra beslut i livet. Stora som små.

Jag har ett uc-score på 600 & kreditbetyget 1,8 . Två ff som försvinner om en månad och avslutat i dag en kortkredit på 20.000

Mina skulder:

Ett kort på 40.000 där jag nyttjat 35.000
Ett med 15.000
Ett med 8.000 där jag nyttjat 6.000

Blancolån på ca: 316.000 fördelat på 3 st.
ca: 144.000 6.80%
ca: 121.000 6.70 %
ca: 51.000 11.2 %

Mitt mål är att få till ett samlings på blancolånen och nosa runt 5% m helst under.. Är det ens möjligt att nå dit inom överskådlig framtid. Vad krävs ? Min årsinkomst är ca: 365.000

Är inte så kunnig kring detta med UC poäng etc..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp