22,3 % är högt men om det är åt skogen kan nog bara du själv avgöraFick ett erbjudande med ränta 22,3% är det åt skogen??
Gick från 5,7 till 6.8 i betyg :/
22,3 % är högt men om det är åt skogen kan nog bara du själv avgöraFick ett erbjudande med ränta 22,3% är det åt skogen??
22.3 på 200000? Nästan 50k i ränta per år är enormt mycket för ett lån på 200Fick ett erbjudande med ränta 22,3% är det åt skogen??
Fick ett erbjudande med ränta 22,3% är det åt skogen??
Fick du bara ett erbjudande? Vilka erbjöd det där? Säker på att det inte kommer fler erbjudanden nu på måndag?
Fått ett hittills från remeber, ser längre ner att ca 20 andra valt att inte lämna något erbjudande om lån, låter orimligt att det dyker upp något mer erbjudande va?
Fått ett hittills från remeber, ser längre ner att ca 20 andra valt att inte lämna något erbjudande om lån, låter orimligt att det dyker upp något mer erbjudande va?
Hade du valt att lånet skulle gå till att lösa befintliga lån?
ca 80 000 till att lösa alla anda lån och resten skulle gå till en ny bil, men med tanke på den höga räntat så hoppar jag nog det.
Vad är det för skillnad på ränta och effektiv ränta? För det står effektiv ränta på erbjudandet jag fått?
Har ingen aning vilken betyg jag har , kostar det nåt om jag beställa den hos minuc.se ? inkomst som syns är 300 k 10 ff kvar, vill lösa 174.000 kr blanco och krediter ! Vad tror ni om chansen på 250 000 från lendo ??