Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Inkomst 307 underskott 111 synliga 242

Du har ganska mycket lån i förhållande till din inkomst, men det som verkligen förstör är det höga underskottet. Underskott och ff måste ner, sedan ska du se att kreditbetyget sjunker.

Ok men hur får jag ner underskottet då? Jag förstår inte riktigt?

Ja jag vet det är helt galet pga dumma lån med höga räntor!

Ja jag vet det är helt galet pga dumma lån med höga räntor!

Jag förmodar att du har ett flertal osynliga lån, av det höga underskottet att döma. Betala bort dom! Avstå från att ansöka om snabblån och dra inte på dig några nya ff i fortsättningen.

Ja såklart vill jag bli av med de så snabbt som möjligt. Problemet är bara att jag hade behövt samla ihop för att bli av med de en gång för alla och som det ser ut nu kommer ingen vilja ge mig ett Samlingslån ändå!

Ja såklart vill jag bli av med de så snabbt som möjligt. Problemet är bara att jag hade behövt samla ihop för att bli av med de en gång för alla och som det ser ut nu kommer ingen vilja ge mig ett Samlingslån ändå!

Hur ser ditt kreditbetyg ut?

Konstigt nog blev det högre efter jag blivit av med fem förfrågningar nu i augusti så det ligger på 22,4 %

Konstigt nog blev det högre efter jag blivit av med fem förfrågningar nu i augusti så det ligger på 22,4 %

För att ha chans på ett lån måste du komma ner under 15 procent.

Kan du inte hålla ut pga din ekonomi kollapsar utan nya lån, så blir mitt råd till dig att släppa dina skulder till Kronofogden. Använd dom kommande tre åren till att "nollställa" ekonomin.

Har du däremot en lön som är tillräcklig att hantera alla skulder, så blir rådet att avstå från nya ansökningar, samtidigt som du försöker betala av befintliga skulder så fort du får chansen.

Jag har släppt en del till inkasso som jag betalar av på så mycket jag bara kan. Dessutom skaffat extrajobb där allting mer eller mindre går till mina skulder. Men jobbigt varje månad när man är lite sen med betalningarna också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp