- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Alltså underskott och överskott är ju så många parametrar, vilken räntesats som gäller tex, vilket inte syns.. och om man haft något överskott eller så
Alltså underskott och överskott är ju så många parametrar, vilken räntesats som gäller tex, vilket inte syns.. och om man haft något överskott eller så
Men om jag väljer att ta bort hälften av mina ränteutgifter på min deklaration så halveras alltså inte mitt underskott? Det är alltså mer som styr?
Om jag tar bort alla mina ränteutgifter på min deklaration då? Då är det ju som om att jag inte har några lån, men lik förbannat kan jag ha underskott?
Hänger inte med på hur du menarDu kan hs ett överskott även om du betalat 100k i ränta.. du kan ju hs sålt ett hus med vinst

UC13 och UC90 är sk. mikroupplysningar som inte syns det är bara du som ser dem och de påverkar inte din kreditvärdighet.Jag beställde igår 2 par byxor igår från Zalando och valde faktura. Nu ser jag att dom gjort en kreditupplysning "UC90". Syns den som en FF?
Om du har Min UC så ska det se ut så här om den är en UCsom inte syns:UC13 och UC90 är sk. mikroupplysningar som inte syns det är bara du som ser dem och de påverkar inte din kreditvärdighet.
Hänger inte med på hur du menar![]()