Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Gick ner från 0,7 till 0,3 då jag betalade bort en blanco på 52.500kr

Lasseman hur gick det för dig? Upp till 20,7 eller ner till 0,2? :)

0.2 faktiskt, man blev så förvånad att man på förvånadsinandningen man gjorde så släppte tapeterna i halva lägenheten :p

Nån som vet när inkomst uppgifterna uppdateras om man deklarerar och får skatt pengarna vid påsk?

Skatteverket skickar ut slutskattebesked och betalar ut skatteåterbäringen 5–7 april till dig som godkände din deklaration i appen eller e-tjänsten, utan att ändra eller lägga till något då uppdateras inkomsten också

Hej

Har betyget 8.1 ,inga synliga lån hos UC, 12 ff. Underskott 20 000,
Inkomst 210k , ingen bet anmärkning då den försvann för 3 veckor sen, finns det möjlighet att få lån med detta register någonstans?

Hej

Har betyget 8.1 ,inga synliga lån hos UC, 12 ff. Underskott 20 000,
Inkomst 210k , ingen bet anmärkning då den försvann för 3 veckor sen, finns det möjlighet att få lån med detta register någonstans?

Det beror väl på summan.

Är det inte bättre om du besöker en bilfirma isåfall? Av det man läst på forumet ska det vara lättare att få den typen av kredit om ansökan sker genom dom.

Jo det kan jag göra, trodde dock att det var svårare att få lån från typ NB än köpa en bil i en firma på avbetalning, men då får jag göra ett försök:)

Ska bli kul att se hur kreditbetyget påverkas när inkomsten uppdateras. Har just nu 28,9 i betyg med 20FF, inkomst 50k, ett blancolån på 12k och ett kreditkort på 20k (16 utnyttjat).

När inkomstuppgifterna uppdateras höjer jag inkomsten till 350k. Hoppas på under 15 i betyg iallafall.

Sen är det bara att vänta till juni då 12FF försvinner :)

Ska bli kul att se hur kreditbetyget påverkas när inkomsten uppdateras. Har just nu 28,9 i betyg med 20FF, inkomst 50k, ett blancolån på 12k och ett kreditkort på 20k (16 utnyttjat).

När inkomstuppgifterna uppdateras höjer jag inkomsten till 350k. Hoppas på under 15 i betyg iallafall.

Sen är det bara att vänta till juni då 12FF försvinner :)

Hej, grattis till den nya inkomsten! Vad har du för kreditkort? Och fick du det beviljat med din nuvarande inkomst på 50k?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp