Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Haha, fast Lilla Edet-bor ska man inte lita på. :D:p

Hittar inte mailet nu. Det kan ha varit någon annan småkommun i närheten av vänern.. jag har för mig lilla edet men det fick jag inte träff på i mailen

En rätt intressant sak, tog en ff denna månad gick från 3.6 till 4.6. Idag försvann en ff och gick tillbaka till 3.6.

Och där försvann min blanka förfrågning och fick från 9,2 till 3,9. Så från 11.2 tagit bort 200 000 från mina Blanco ( 30 000 kvar) och en blank ff borta. Hade någon förhoppning om att den blanka skulle ge lite mer resultat när den försvann.

När en blank förfrågan försvinner uppdateras kreditbetyget omgående eller tar det några dagar?

Jag har lyckats få en lånförmedlare att ta bort en ff som togs felaktigt på mig att ta bort den. Det tar ca: 1-2 bankdagar innan det är genomfört fick jag till svar. Är det någon som vet om det kommer att synas på min uc så fort den är borttagen på samma sätt som när en ff passerat ett år eller måste jag vänta till nästa månads uppdatering?

Hej

Om en kredit avslutades i december. Får man bättre kreditbetyg nu i januari då? Den var på 8000kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp