Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Tror vi det blir nån uppdatering i natt? :D
Väntar med spänning, har betalt bort ytterligare 35 tkr på lånen sedan förra uppdatering, men som vanligt påverkar det väl inte betyget nämnvärt för min del...

Igår så hade jag en Score på 8,0 %. Efter nattens uppdateringar som fick jag en score på 0,8%. Så gör nu en chansning på att ansöka hos Lendo med ett samlingslån. Och ja, jag antar att min score ej ska vara så låg nu, men chansar iaf. Det är ju värt ett försök. Det enda som hände under natten var att två lån vart uppdaterade som avslutade. Hoppas nu att bankerna tar större värde på scoren och inte på mina ff som ligger på 7. Samt inte att jag tog ett lån för en månad sen. =)

Uppdatering:
Första banken redan gett ett erbjudan, Santander till 6,55 % =) Dock på mindre än halva summan av vad jag sökte på. Så bara att vänta i några timmar så får vi se om jag får bättre hos någon annan. Skönt om jag får igenom allt nu, Få bort en massa lån då som man kan sänka räntan. Plus att man får bort alla smålånen.

I morse när jag loggade på så hade min score sjunkit från 58,2% till 30,8% trots att mina betalningar inte registrerats för 2015-08, det stod samma som för 2015-07 inget annat hade hänt. Jag tänkte att de kanske fixat till beräkningsalogritmen, som jag tycker har varit helt fel. Men nu när jag loggar in så står det med rött "Tillfälligt fel: Systemet kan inte hämta informationen." Någon mer som har liknande? Jag tror att UC har extrema IT-problem, som de inte kommer tillrätta med. Överväger allvarligt att anmäla dem till DI, ett sådant viktigt institut kan inte hålla på att strula så här, all kreditgivning som förlitar sej på UC måste ju bli helt fel.

Jag kollade i morse, mitt var uppdaterat, scoren hade sjunkit från 14,1 till 13,9, vilket verkade rimligt. Gick in igen en stund senare och då stod det "tillfälligt fel". Nu har jag kollat igen och det ser ut som i morse. Inget har ändrats efter "felet"

Jag kollade i morse, mitt var uppdaterat, scoren hade sjunkit från 14,1 till 13,9, vilket verkade rimligt. Gick in igen en stund senare och då stod det "tillfälligt fel". Nu har jag kollat igen och det ser ut som i morse. Inget har ändrats efter "felet"
Tack! Samma här, verkar lite svajigt, fungerar, fungerar icke :)

Min scoring gick från 0.7, med en ff under ucs driftstörning till 0.9 till att nu ligga på 0.6
har bil på avbetalningsraden, ett kreditkort som e nyttjat till typ 15k bostadssrättslån och inte en krona i blanco

Tog och ringde till KF på lunchen idag, nu har den bekanta ett betalningsföreläggande ute i alla fall..

Gissar att det finns ett till föreläggande om jag ringer om ett par dagar. ytterligare en blank förfrågan. 2 krediter tycks ha beviljats under augusti, score drygt 27%

Fru Lassemans kreditbetyg gick oväntat upp lite (med uclogik fullt rimligt dock)
hon har avslutat 2 kontokrediter som inte var använd på år och dar, som tillsammans var på 5000 kr. I övrigt har hon betalat ner sitt enda lilla blanco från 27 till 22 ungefär..
Resultatet av det blev en scoring som gick upp från 0.7 till 0.8...

Igår så hade jag en Score på 8,0 %. Efter nattens uppdateringar som fick jag en score på 0,8%. Så gör nu en chansning på att ansöka hos Lendo med ett samlingslån. Och ja, jag antar att min score ej ska vara så låg nu, men chansar iaf. Det är ju värt ett försök. Det enda som hände under natten var att två lån vart uppdaterade som avslutade. Hoppas nu att bankerna tar större värde på scoren och inte på mina ff som ligger på 7. Samt inte att jag tog ett lån för en månad sen. =)

Uppdatering:
Första banken redan gett ett erbjudan, Santander till 6,55 % =) Dock på mindre än halva summan av vad jag sökte på. Så bara att vänta i några timmar så får vi se om jag får bättre hos någon annan. Skönt om jag får igenom allt nu, Få bort en massa lån då som man kan sänka räntan. Plus att man får bort alla smålånen.
sirpoller hur har det gått för dig sen i morse?

Kollade precis min UC (igen). Hade hoppats på att minska rejält från 13,9 när en blank försvann. Tyvärr så kastade Lindorff på mig en blank förfrågan i förrgår så jag ligger kvar på 13,9 idag.
Så det är nog bara att bita i det sura äpplet och strunta i att försöka sig på ett lån hos BN.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp