Mitt betyg sjönk från 14.7 till 13.9 iom att en förfrågan fyllde 6 månader. Tror ni det är viktigare med "åldern" på förfrågan än vad det är med antalet? Självklart spelar ju båda roll
idag är jag nere på 31,9%
5 ff kvar

"mindre bra" tror jag.. snitt 2.1 frågor eller nåt i den stilen
Jag har slitit så många timmar för o reda ut allt det där, och fått förklara samma sak gång på gång på gång, typ "jo, du måste betala enligt betalningsplanen, du kan inte hoppa över den för att du tycker det vart lite mycket den här månaden".. Jag tänkte inte ge mig på den pedagogiska uppförsbacken att förklara att människan överhuvudtaget inte ska ha någon kredit, det kommer besvaras med "jag tänkte det går ju bra att köpa XXX nu så kan jag betala lite varje månad sen.."
Vederbörande fick ytterligare en förfrågan idag. Nu är det 5-6 förfrågningar utan att det påverkat betyget alls
Lasseman är det blancolån eller kreditkort dina bekanta söker så frenetiskt och har de något syfte de har med allt eller bara kör de på tills allt spricker.
Men varför säger ingen stopp har de så bra ekonomi själva att de får merparten beviljat eller vad?Det är blandat, avida har funnits med, lite mobiloperatörer, mindre banker, större finansbolag, smslånbolag, kreditförmedlingar typ lendo
Men varför säger ingen stopp har de så bra ekonomi själva att de får merparten beviljat eller vad?