Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Blev också trött på det igår kväll. Testade att samla lån hos Nordea vilket jag fick igenom. Slutbetalade och avslutade Fairlo. Känns skönt att ta sig ur den eviga kreditspiralen (sätta in och ta ut igen). UC gick bara upp 0,3% så det känns överkomligt.
Vad var dina förutsättningar för lånet hos Nordea?

Svårt att säga eftersom du kan hamna i ny grupp när inkomsten ändras.

Jo, mitt betyg höjdes och får inte lika lätt lån. Höjdes från 380 000 till 450 000 kr, fast två arbetsgivare om det spelar roll?

Blev också trött på det igår kväll. Testade att samla lån hos Nordea vilket jag fick igenom. Slutbetalade och avslutade Fairlo. Känns skönt att ta sig ur den eviga kreditspiralen (sätta in och ta ut igen). UC gick bara upp 0,3% så det känns överkomligt.
Testade online och ansökt själv menar du?
Tacksam om du kan utveckla.

Testade online och ansökt själv menar du?
Tacksam om du kan utveckla.
Vi har fått folk här som fått samla långt över 1 miljon i blanco hos Nordea genom att boka in ett personligt möte med handläggare. På hemsidan kan du söka om max 500.000

Vi har fått folk här som fått samla långt över 1 miljon i blanco hos Nordea genom att boka in ett personligt möte med handläggare. På hemsidan kan du söka om max 500.000
Jag vet, men @Miika har inte skrivit hur mycket hen har samlat så vi kan höra om hens väg också, förutsättningar osv.

undrar var vad som händer med betyget om 100k i ytterligare kredit dyker upp på UC från Fairlo.
jag får in cirka 100k på kontot nu vid 25e, tyvärr räcker det inte för att släcka Fairlo helt men det blir en större amortering, förhoppningsvis så försvinner den under sommaren, får jag skatteåterbäringen i juni då är Fairlo nollat i alla fall :)

undrar var vad som händer med betyget om 100k i ytterligare kredit dyker upp på UC från Fairlo.
jag får in cirka 100k på kontot nu vid 25e, tyvärr räcker det inte för att släcka Fairlo helt men det blir en större amortering, förhoppningsvis så försvinner den under sommaren, får jag skatteåterbäringen i juni då är Fairlo nollat i alla fall :)
Kommer vara positivt för betyget månaden efter om Fairlo rapporterar som kredit. Det kommer stå att du har en stor outnyttjad kredit.
Bra inför ev samlingslån

Kommer vara positivt för betyget månaden efter om Fairlo rapporterar som kredit. Det kommer stå att du har en stor outnyttjad kredit.
Bra inför ev samlingslån
jag har ju dock redan 220k i krediter, det skulle då stå att jag har 320k i kredit, ja nyttjandegraden skulle bli låg (har 49% nu men kan nog vara under 30% nästa månad om inte Fairlo är med)
men bankerna räknar ju alltid med att krediter är maxade i kalkylen även om dom inte är det, tidigare räknade bankerna ofta med en kreditränta på 16%, kanske är ännu högre nu? svårt att få samlingslån i alla fall, framförallt med mitt blanco på över 1,6 miljoner (över 3x inkomsten)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp