Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Min Kreddy är inte uppdaterat än men UC sjönk från 4,9 till 2,4 då en ff försvann idag.

Senast ändrad:
Gick från 0,5 till 1,0. Avslutade ett outnyttjat kreditkort.

Gick från 0,7 till 1,3 eftersom ett annars alltid nollat kreditkort är använt 10 000 av 50 000.

Gick upp 100K i blanco men förlorade 9K i avbetalningskredit samt 3K i vanlig kredit, betyget fortfarande still på samma trots uppdaterade uppgifter. Oklart om algoritmerna magiskt gick ihop eller om betyget släpar efter bara. :thinking:

Gick upp 100K i blanco men förlorade 9K i avbetalningskredit samt 3K i vanlig kredit, betyget fortfarande still på samma trots uppdaterade uppgifter. Oklart om algoritmerna magiskt gick ihop eller om betyget släpar efter bara. :thinking:
Hur mycket har du totalt i blanco? -100k när jag redan hade hela 1.6m gjorde inte mycket för mitt betyg minns jag

Hur mycket har du totalt i blanco? -100k när jag redan hade hela 1.6m gjorde inte mycket för mitt betyg minns jag
750K. Förväntade mig däremot någon förändring när en kredit nollades helt ifrån att ha varit på 10% samt att en avbetalningskredit betalades bort.

Nu kan man se sin ”grupp” som det pratats så mycket om. Anledningen till att man får sämre betyg när man blir av med sin anmärkning, att man hamnar i en ny grupp där man relativt sett inte är lika ”bra”.

minuc.se och sen klicka på Mitt kreditbetyg och scrolla ner:

8E82F13F-F720-4A90-BC80-DF3B24C0585E.jpeg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp