Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Någon som tros veta vad mitt kreditbetyg kan ändra sig kommande månad? För tillfället har jag 2,6 i betyg ”Bra”. Jag har betalat in ca 12.000 på ett blanoclån jag har. Inga andra förändringar sker/skett.

Kommer den gå ner något tror ni?

Någon som tros veta vad mitt kreditbetyg kan ändra sig kommande månad? För tillfället har jag 2,6 i betyg ”Bra”. Jag har betalat in ca 12.000 på ett blanoclån jag har. Inga andra förändringar sker/skett.

Min gissning är att det förblir oförändrat, dock hänger det ihop med hur stor den totala skulden var inan dom 12.000:- betalades in.

troligtvis oförändrat. jag ligger runt 1,0 med närmare 1,7 biljoner blanco (mer än 3x inkomsten) och en massa krediter på det.
får du en förbättring då beror det nog på något annat, som att en ff fyller 6 månader till exempel

Min gissning är att det förblir oförändrat, dock hänger det ihop med hur stor den totala skulden var inan dom 12.000:- betalades in.
Den låg på 17k ungefär, så ca 5k kvar av det. Kanske händer det något när det är helt avbetalt då

troligtvis oförändrat. jag ligger runt 1,0 med närmare 1,7 biljoner blanco (mer än 3x inkomsten) och en massa krediter på det.
får du en förbättring då beror det nog på något annat, som att en ff fyller 6 månader till exempel
Okej tack för input :)

funkar eran UC eller Kreddy appen ? Jag får inte upp något betyg alls…

Du måste ha en jäkla bra årslön om du kan ha 1,7 biljoner i blanco =)

Mitt kreditbetyg uppdaterades 2 ggr i Augusti och 3 ggr i september utan någon förfrågan eller nått.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp