Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Halvskum grej. Hade en ff från 20/9 2021 som gick ut igår, gick från 3 ff till 2 ff. När jag loggar in så är kreditbetyget oförändrat och under betyget står den kreditupplysningen med på listan över senaste förfrågningarna (!) men när jag kollade Min upplysning så är inte den ff med på listan över senaste 12 månaderna. Skumma är att jag loggar in idag igen och då har betyget gått från 1% till 0.8% och under betyget står den ff inte med längre.

Halvskum grej. Hade en ff från 20/9 2021 som gick ut igår, gick från 3 ff till 2 ff. När jag loggar in så är kreditbetyget oförändrat och under betyget står den kreditupplysningen med på listan över senaste förfrågningarna (!) men när jag kollade Min upplysning så är inte den ff med på listan över senaste 12 månaderna. Skumma är att jag loggar in idag igen och då har betyget gått från 1% till 0.8% och under betyget står den ff inte med längre.
Vilken tid loggade du in igår? De brukar försvinna från min uc runt 8-10 på morgonen, vad jag upplevt det som iallafall.

99A1E34E-C461-4C97-BED6-14B6491F7803.png
DD985D66-FD0B-4498-8CED-0466FD65EF9F.jpeg

Från augusti 2021 med typ 20 olika lån och 480 000 i skulder. Till nu september 1 lån på 281 000 och betyg 0.8% känns underbart❤️

Hur var det nu. Visst uppdaterar UC numera vissa krediter på dagligdags vilket gör att gamla strategin att nolla siste i månaden och ta ut typ 3e inte fungerar längre?

Hur var det nu. Visst uppdaterar UC numera vissa krediter på dagligdags vilket gör att gamla strategin att nolla siste i månaden och ta ut typ 3e inte fungerar längre?
+1 Undrar också hur UC uppdaterar krediterna, inte följt forumet på ett tag

Trodde det var betyget som uppdateras dagligen och lån och krediter i månadsskiftet? Har de ändrat?

jag har 1,1 med usla förutsättningar
4ff
inkomst 480k
underskott 136k
synligt blanco 1,65 miljoner (5 kreditgivare)
krediter 78,5k nyttjat av 220k (5 kreditgivare, 36% total nyttjandegrad)
Vilka kreditgivare har du ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp