Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Har månadens uppdatering redan skett, för har visst droppat en hel del i % såg jag idag på uc.se via deras sida. Kreddy står kvar samma som innan.

Min har inte uppdaterats sen juni förutom förfrågningar…
Har ändå försvunnit typ 3 krediter, 2 lån och tillkommit ett lån.

Hej, dum fråga men hittar inte något bra rakt svar när jag googlar. Vad är det för skillnad på mitt betyg på minUC och på det kreditomdömet på UC kopian? De skiljer väldigt mycket.

Hej, dum fråga men hittar inte något bra rakt svar när jag googlar. Vad är det för skillnad på mitt betyg på minUC och på det kreditomdömet på UC kopian? De skiljer väldigt mycket.
ingen skillnad, men olika banker bedömner risken på olika sätt, så om du kollar på alla kopiorna från en ansökan hos en förmedlare så kommer du ha flera olika kreditomdömme trots att det bara är en ansökan vid samma tillfälle

Suck. Blandade ihop med en annan webbshop och lägger in info för er andra så ni slipper.

Åkte på full UC från Komplett för ett köp på ynka 900kr, 14 dagars faktura.

uppdaterat här också tror jag (om det inte beror på att mitt ubderskott av kapital har ökat då Skatteverket har nyligen godkänt min omprövning) , har gått från 1,0 till 1,1
men Kreddy har inte kontakt med UC

Uppdaterade lån men ej inkomst. :(
Undrar hur lång tid det tar innan den uppdateras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp