Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Om inte ICA godkänner mycket bra kreditscore kan de inte ha många kunder :)

Naturligtvis spelar fler faktorer in, men i ditt läge hade jag provat nu. Går det inte så är du ju snart på samma nivå igen ändå när nästa FF försvinner.

ICA, riktigt bra ränta...bara rädd att de är sjukt strikta i sin bedömning...nån son fått större lån där?

Jag har, 250k tror jag det var, har dock betalat tillbaka det

Hej!

Carro, sökte du lån hos Norwegian Bank eller? Vad hade du i skuld innan & hur såg Din UC ut innan Du ökade Ditt lån... Varför jag undrar, är för att jag funderar starkt på att söka ett samlingslån där när min ända betalningsanmärkning försvinner nu i januari, men är rädd att jag faller på mina UC förfrågningar (8st) :( !! Annars har jag en OK lön, 430tkr/år...

GOD JUL !!! ??

Jag hade 5,0 mindre bra fick 205000 i samlingslån, dock funkade det på något sätt inte för dem att lösa ett av lånen så då fick jag 120000 på mitt konto. Nu har jag mycket högre skulder men ligger på 1,9% bra. Eftersom mina kreditkortsskulder är 0.

Hur många UC förfrågningar hade Du?! ��

En vän till mig har bra förutsättningar till att få lån. Men hon hade 6 ff hos uc mellan juni 2014-januari 2015 så hon fick avslag..
Hon har köpt radhus, bil, tagit lån på bank för renovering. 16000 i underskott, inga blancolån... 645000 ink... Ica måste jättehårda

Skojar Du nu Grodan1??? Var det hos Ica eller som hon sökte hos???

Wow - de va som fasiken !! Tur ja inte ska försöka låna där då...

Nu vid midnatt gick mitt kreditbetyg ner till 11,6% från 12,3. Kan inte direkt se någon anledning till det. I slutet av månaden försvinner dock 4 förfrågningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp