Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Som sagt ingen stress. Antar att den lär ha sjunkit i augusti. Har då ba 3ff. Då blire samla lån :)

Tänkte eventuellt be om medsökande till ansökan efter avslag från två banker från Lendo och Zmarta för 2 veckor sedan. Fick tips om att ha medsökande från Zmarta men jag pratade dock med Zmarta idag och de säger att de måste ta ny UC på mig nu också trots att ansökan var nyligen. Känns dock som att många banker bör automatiskt neka så nära inpå nu även om jag har medsökande?

Någon med erfarenhet?

Ingen som vet?

Tro+realism+ en massa gissningar=det där blir klurigt.:)

Hade 14.01 innan jag började söka. 6 ff senare har jag 29%. Det är, och jag menar det allvarligt, ganska roligt. Får se hur det förändras i april nästa år i samband med släppet av taxeringsvärden, och sen i september 2023 när min betalningsanmärkning släpper. Har ca 300k per år i bruttoinkomst. 0 i lån och krediter.

Tror UC uppdaterar inatt eller natten till fredag.

Hade varit guld om dom uppdaterar inatt och få iväg en ansökan innan helgen. Eller borde man ändå vänta till måndag?

Har UC uppdaterats?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp