Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

ok, ja om dom är högt nyttjade då är det därför som du har fått sämre betyg. det är den totala nyttjandegraden i % som påverkar betyget mest
Exakt. Dessutom skrev personen i en annnN tråd att dens lån va på 103% utnyttjat… så inte så underligt att det stiger då

ja, även Kreddy är uppdaterat
Min Kreddy är inte uppdaterad. Samma belopp på lånen i krediterna som förra månaden. Skumt.

Eller jo det är den nog. Glömde att räntan käkar upp det man betalar in. o_O

Senast ändrad:
UC är uppdaterat?
Orkar inte gå och kolla min mobil är på laddning :D

Nu känner jag mig jättekorkad här, vart hittar en sitt betyg i Bisnode? :oops:

Kreddy har jag koll på iaf :facejoy:

Nu känner jag mig jättekorkad här, vart hittar en sitt betyg i Bisnode? :oops:

Kreddy har jag koll på iaf :facejoy:
du kan logga in och se dina förfrågningar här, men betyget kostar extra

Mitt remember/entercard gick till inkasso axactor förra året. Försvann då från UC, men nu har den kommit tillbaka?!

Justerade mitt underskott och enligt UC:s utredningsavdelning är det uppdaterat sedan imorse och mitt nya underskott framgår om jag nu ansöker. Däremot har jag bett om en ni minupplysning och där är det oförändrat, likaså riskprognosen. Enligt utredningen "kan det ta ett tag innan det uppdateras för mig" någon som har koll på när jag kan se ändring på minUC? Är det under morgondagen tro?

Sökte 250K förra veckan på Zmarta och fick bara ett erbjudande från Lunar men de ville ha väldigt många kompletteringar, bl.annat 3 lönespeccar trots att jag blev fast anställd väldigt nyligen vilket jag fyllde i.

Såg mörkt ut för mig så offrade en ansökan ikväll på Lendo på 200K. Fick direkt offert från BigBank på hela beloppet. Inte gått vidare än då avvaktar så troligtvis lite kompletteringar men får se.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp