Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Tänker jag tar en

vsrför gick min upp så drastiskt? Från 6.8 till 17.8 jävla skit system ångrar att jag löste den delvis använda kreditkortet hos dnb. Nu är man tillbaka på Ruta ett helt i onödan. Nu ångrar jag mig att jag inte sökte lån medans jag låg på 6.8
Säg upp krediten så blire säkert bättre… mitt gick iaf ner från 8% till 3.7% när jag sa upp och avbetalade min kredit helt.

Säg upp krediten så blire säkert bättre… mitt gick iaf ner från 8% till 3.7% när jag sa upp och avbetalade min kredit helt.
Ja sa upp och löste den förra månaden . Hade utnyttjat 8 av 30k
Ändå gick mitt betyg drastiskt upp

Spelar mycket roll vilken riskgrupp du är inplacerad (inget vi ser). Övertid kommer du se en förbättring.

ok, ja om dom är högt nyttjade då är det därför som du har fått sämre betyg. det är den totala nyttjandegraden i % som påverkar betyget mest
Mitt kreditbetyg gick upp med 17%!! Hittade en skillnad från förra månaden: Klarna låg som avbetalning. De har börjat rapportera in till UC! Från 19 Maj enligt min UC. Toppen.

Ja sa upp och löste den förra månaden . Hade utnyttjat 8 av 30k
Ändå gick mitt betyg drastiskt upp
Ja du skrev i en annan tråd att ett lån Va övertrasserat med 3% ? Kan likagärna va de som påverkar ditt betyg….

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp