Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Leasing eller?
när sker uppdatering den 15e juni eller?
Japp, mitt avtal går ut nästa år och med tanke med världsläget så är leverans rätt lång så måste vara ute i tid.
Jag har dock redan en Volvo V60 på beställning men Mercedes är några hundralappar billigare och har bättre laddare (plugin hybrid) så vill beställa den istället.

Troligtvis uppdateras det senast fredag nästa vecka.

Har nu 3.67% i betyg. Med 10ff och i Augusti 2ff ba tänkt samla då. Men min fråga tror ni de blir ännu mer skillnad med ränta berodne på betyget? Vad tror ni mitt betyg kommer landa på?

Har nu 3.67% i betyg. Med 10ff och i Augusti 2ff ba tänkt samla då. Men min fråga tror ni de blir ännu mer skillnad med ränta berodne på betyget? Vad tror ni mitt betyg kommer landa på?
När du kommer ner till 2 ff så beroende på hur krediter och lån ser ut så bör du ligga på eller under 1.
Men alltid svårt att säga då UCs algoritmer är rätt oförklarliga och förmodligen mer svart häxkonst än matematik.

När du kommer ner till 2 ff så beroende på hur krediter och lån ser ut så bör du ligga på eller under 1.
Men alltid svårt att säga då UCs algoritmer är rätt oförklarliga och förmodligen mer svart häxkonst än matematik.
0 krediter och 4 lån som blir 270 k ihop. Min årsinkomst 312k

Hur kan man ha 3.67 med 10 ff?
Jag har 5 ff bara och har 6.8

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp