- Meddelanden
- 153
- Mottagna reaktioner
- 51
- Poäng
- 156
Samma för mig, senaste uppdateringen 30 april!!Mitt kredit betyg har varit samma sen april
Trots att jag löst en kredit ? När uppdateras uc ?
Samma för mig, senaste uppdateringen 30 april!!Mitt kredit betyg har varit samma sen april
Trots att jag löst en kredit ? När uppdateras uc ?
Uppdateringen i Juni (dvs för maj) har inte skett än.Samma för mig, senaste uppdateringen 30 april!!
Inte för mig heller... Så drygt att det inte uppdaterasUppdateringen i Juni (dvs för maj) har inte skett än.
Sker nästa vecka. Funkar för mig för jag tror min score kommer gå upp och ska försöka beställa en bil idag.Inte för mig heller... Så drygt att det inte uppdateras
Leasing eller?Sker nästa vecka. Funkar för mig för jag tror min score kommer gå upp och ska försöka beställa en bil idag.
Japp, mitt avtal går ut nästa år och med tanke med världsläget så är leverans rätt lång så måste vara ute i tid.Leasing eller?
när sker uppdatering den 15e juni eller?
När du kommer ner till 2 ff så beroende på hur krediter och lån ser ut så bör du ligga på eller under 1.Har nu 3.67% i betyg. Med 10ff och i Augusti 2ff ba tänkt samla då. Men min fråga tror ni de blir ännu mer skillnad med ränta berodne på betyget? Vad tror ni mitt betyg kommer landa på?
0 krediter och 4 lån som blir 270 k ihop. Min årsinkomst 312kNär du kommer ner till 2 ff så beroende på hur krediter och lån ser ut så bör du ligga på eller under 1.
Men alltid svårt att säga då UCs algoritmer är rätt oförklarliga och förmodligen mer svart häxkonst än matematik.
Hur kan man ha 3.67 med 10 ff?Har nu 3.67% i betyg. Med 10ff och i Augusti 2ff ba tänkt samla då. Men min fråga tror ni de blir ännu mer skillnad med ränta berodne på betyget? Vad tror ni mitt betyg kommer landa på?