- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Hade 0,05 i augusti ifjolTog kontakt med UC och det visar sig att man kan komma under 0,1.
O,09 och 0,08 är inte så ovanligt om man har väldig god ekonomi.
Hade 0,05 i augusti ifjolTog kontakt med UC och det visar sig att man kan komma under 0,1.
O,09 och 0,08 är inte så ovanligt om man har väldig god ekonomi.
Nope, dom verkar ha någon störning.Någon mer som inte kan se sina förfrågningar på kreditkollen?
Okej så jag borde inte förvänta mig något lägre inom kommande dagar veckor? Vad tror du om chans till eventuellt samlingslån för mina 97k och 100k utöver? Så ca 200k.4.1% i UC-betyg med betalningsanmärkning även om den är 1 är faktiskt ganska bra.
När går din sista anmärkning och nuvarande 3 ff ut? Om det är närmare ett år så har du inget att förlora på att söka samlingslån, går det inte igenom nu så behöver du ändå vänta ut din anmärkning och att då ha en ff bör inte vara ett problem.Okej så jag borde inte förvänta mig något lägre inom kommande dagar veckor? Vad tror du om chans till eventuellt samlingslån för mina 97k och 100k utöver? Så ca 200k.
Är det någon idé? Behöver inte va ett toppenlån, men gärna runt 8-10% ränta så är det bättre än det jag har nu iallafall!
Sista anmärkningen går ut om 5 månader, och 2ff går ut om 6 månader.När går din sista anmärkning och nuvarande 3 ff ut? Om det är närmare ett år så har du inget att förlora på att söka samlingslån, går det inte igenom nu så behöver du ändå vänta ut din anmärkning och att då ha en ff bör inte vara ett problem.
Du tror inte betyget kommer ändras senare heller? Mitt betyg sjönk från 5,4 till 4,1 dagen efter, kanske behöver gå nån dag till? Eller det kanske inte funkar så.4.1% i UC-betyg med betalningsanmärkning även om den är 1 är faktiskt ganska bra.