Vad hade du för förutsättningar?Spännande, sökte på kreditbetyget 5.12 i upplysningarna från bankerna visar prognosen 18% fick tvärnej.
3FF två lån, två krediter. 600k sammanlagt, inkomst 310k antar att det är där de spricker.Vad hade du för förutsättningar?
Vad menar du? Hade du 5.12 betyg på minuc, och 18% i riskprognos?Spännande, sökte på kreditbetyget 5.12 i upplysningarna från bankerna visar prognosen 18% fick tvärnej.
UC visade en risk på 5,12% före han sökte, men när han sedan fick kopiorna på kreditupplysningarna så var risken istället 18%Vad menar du? Hade du 5.12 betyg på minuc, och 18% i riskprognos?
Min senaste uc upplysningskopia står det riskprognos 3.45%UC visade en risk på 5,12% före han sökte, men när han sedan fick kopiorna på kreditupplysningarna så var risken istället 18%
Detta för att bankerna ofta har en annan mall för att räkna på kreditrisken än den som UC har som standard
ditt betyg försämras ju efter att du har sökt något. 6.85 är din aktuella risk enligt UC standard mallMin senaste uc upplysningskopia står det riskprognos 3.45%
Men när jag loggar in på minuc.se står det 6.85(mindre bra)
så vad är korrekt ?
Upplysningen e bara en vecka gammal och är en mikro upplysning som klarna gjort och sagt att den inte påverkar ens ucditt betyg försämras ju efter att du har sökt något. 6.85 är din aktuella risk enligt UC standard mall
ok, i så fall har du 3,45% efter dom parametrar som Klarna utgår efter och 6,85% enligt hur UC räknar.Upplysningen e bara en vecka gammal och är en mikro upplysning som klarna gjort och sagt att den inte påverkar ens uc
6,85 då minuc uppdateras i realtid.Min senaste uc upplysningskopia står det riskprognos 3.45%
Men när jag loggar in på minuc.se står det 6.85(mindre bra)
så vad är korrekt ?