Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej!
nu har jag skaffat Kreditkollen (49kr månaden) och det står att min UC Riskprognos är 2.52% ( bra). Jag har blancolån 5 st på 695k och 6 ff försvinner i oktober. Inkomst 2021 406k och förväntas passera 500k 2022.
finns det möjlighet att i början av nästa år ansöker om samlingslån på 600k ?
mellersta ska man försöka ansöka om 300k hos typ Lennon och 300k hos en annan?

Imorgon försvinner en ff ska bli kul bara se vad som händer. Är ju som ett lotteri vet aldrig om det händer nått eller Inte, eller hur mycket haha...

förra gången hoppa det från 11.5% till 7.5% mycket stort hopp för en ff. Men sen sökte jag på collector då steg det upp till 11.2% igen. Så får väl se vad som sker imron. Säkert bara någon procent.

Men sjukt taggad till nästa uppdatering då jag betalt av sagt upp en kredit som va utnyttjad 36k av 50k.

bryr mig inte så mycket dock om betyget för ska inte samla fören augusti. Kommer då bara ha 2ff. Så räknar då med dunder betyg för min belåning är även en bra bit under min årsinkomst:):):)

Imorgon försvinner en ff ska bli kul bara se vad som händer. Är ju som ett lotteri vet aldrig om det händer nått eller Inte, eller hur mycket haha...

förra gången hoppa det från 11.5% till 7.5% mycket stort hopp för en ff. Men sen sökte jag på collector då steg det upp till 11.2% igen. Så får väl se vad som sker imron. Säkert bara någon procent.

Men sjukt taggad till nästa uppdatering då jag betalt av sagt upp en kredit som va utnyttjad 36k av 50k.

bryr mig inte så mycket dock om betyget för ska inte samla fören augusti. Kommer då bara ha 2ff. Så räknar då med dunder betyg för min belåning är även en bra bit under min årsinkomst:):):)
Dunder betyg :p Är din ff från 26 april? Eller 25:e? Jag har en 2021-04-26, vet inte om den går ut imorgon eller om det är dagen efter som gäller?

Har 1.23% nu. Har precis hoppat ner (upp) från 4.67. Förväntar mig ingen stor skillnad när denna ff går ut, jag går från 4 till 3 iom det. Resterande är juni, sep, okt. Har tänkt samla/sänka räntor sen i oktober när jag har noll ff :folded:<3

Dunder betyg :p Är din ff från 26 april? Eller 25:e? Jag har en 2021-04-26, vet inte om den går ut imorgon eller om det är dagen efter som gäller?

Har 1.23% nu. Har precis hoppat ner (upp) från 4.67. Förväntar mig ingen stor skillnad när denna ff går ut, jag går från 4 till 3 iom det. Resterande är juni, sep, okt. Har tänkt samla/sänka räntor sen i oktober när jag har noll ff :folded:<3
Den ff kommer försvinna inatt :)

Jag ska försöka vänta ut hela det här året för att samla mitt rememberlån till Nordax/ eller någon annanstans. Gärna Ikano.. Har OK betyg. Men vill gärna bara ha 4 FF kvar när det är dags :)
Så bara bita ihop och få distans från det här att vilja samla utan tänka bort det :)

Jag ska försöka vänta ut hela det här året för att samla mitt rememberlån till Nordax/ eller någon annanstans. Gärna Ikano.. Har OK betyg. Men vill gärna bara ha 4 FF kvar när det är dags :)
Så bara bita ihop och få distans från det här att vilja samla utan tänka bort det :)
Tänker samma som dig. Skulle också vilja ha på
Ikano rak ammortering :)

Hej,
Fick äntligen ändrat ”mymoney billån som var kategoriserat som ett kreditkort på 266k till ett blancolån ist yaay! Undrar om mitt betyg kommer sjunka nu när kontokredit från 266k blir 0 och hamnar på blanco. Kommer då ha 400k i blanco.

Jag kommer att behöva vänta tills i december 2023 innan jag försöker samla ihop två blancolån. Vill egentligen inte det men jag måste ned i månadskostnad, kan inte ha det så här mer än drygt 18 månader till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp