Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Har du någon ff som försvinner inom en månad?
Jag har en som försvinner den 27 april. Kan det vara så att uc förbättras när ff är 11 månader? Tror det har hänt mig så en gång innan också. Eller att en ff blev 3 månadet gammal?
Ja jag har en förfrågan som försvinner nu 4 april och 23 april och 24 april sen har jag 8 st som försvinner 4 maj…. Fy Fan vad man misskötte sig förra året och börjar inse att ff påverkar.. ingen aning att det gjorde det förens september 2021:/

Mjo ganska mycket. Det ser ut som du försöker låna pengar ofta och därmed hög risk

1 FF borta från 4,3 till 2,8 . Inte så illa har nu 11 FF kvar varav nästa är 3 st som försvinner i maj ☺️
Bra betyg för så många ff. Jag har 11% nu med 11ff men kanske också kan koma ner lågt i maj, med tanke jag ska betala av krediten och säga upp. Kanske är den som skaver mest? Inte ff. Verkar ju inte så iaf.

Bra betyg för så många ff. Jag har 11% nu med 11ff men kanske också kan koma ner lågt i maj, med tanke jag ska betala av krediten och säga upp. Kanske är den som skaver mest? Inte ff. Verkar ju inte så iaf.
Jag har 0 krediter så det är nog det som väger in mycket , det droppade ju från 11 till 4 förra månaden då sista krediten försvann. Så nog gör det mycket. Nu ska jag bara ha is i magen och hamna på 4/5 FF innan jag söker mitt sista samlingslån

Jag har 0 krediter så det är nog det som väger in mycket , det droppade ju från 11 till 4 förra månaden då sista krediten försvann. Så nog gör det mycket. Nu ska jag bara ha is i magen och hamna på 4/5 FF innan jag söker mitt sista samlingslån
Nice :) samma här blir i augusti. Ingen kredit då och 2 ff :)

Åh va duktig du är! Jag är i typ samma sits som du när du började betala av. Jag vill inte släppa nåt till inkasso eller kf, jag vill ordna upp detta själv och blir inspirerad av dig! Skulle behöva samla ihop lite till ett större lån men får inga lån nu. Men klarar jag ett tag till kan jag nog få till en budget som funkar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp