Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hm är det exakt samma tjänst? Om man ser allt där, även med fördröjning, är det väl tillräckligt. Det har med UC Score då? Dvs siffran som inte är % utan en siffra mellan typ 100-999, tex 645

Hm är det exakt samma tjänst? Om man ser allt där, även med fördröjning, är det väl tillräckligt. Det har med UC Score då? Dvs siffran som inte är % utan en siffra mellan typ 100-999, tex 645
Nej de är ju inte riktigt det, om du tänker på Kreddy VS kreditkollen.
Kreditkollen ser man ju både i % samt score , även hur sina krediter minskar och förfrågningar försvinner och allt de där. På kreddy ser man endast sin riskprognos i % samt ens lån/krediter.

Ah ok nä jag tar 49 i månaden iaf närmaste året som det sker mycket med ff som går ut och skulder som försvinner. Sen när allt är omförhandlat om nåt år är det hela mer på autopilot och då kan det lätt räcka med Kreddy för nån årlig omförhandling av de sämsta räntorna

Ah ok nä jag tar 49 i månaden iaf närmaste året som det sker mycket med ff som går ut och skulder som försvinner. Sen när allt är omförhandlat om nåt år är det hela mer på autopilot och då kan det lätt räcka med Kreddy för nån årlig omförhandling av de sämsta räntorna
Klokt!!

Tycker det är bra även att man kan ta ut en egen upplysning gratis som man kan använda när man skall omförhandla eller få förhandsinfo om lån.

Det är mycket som kommer hända för mig under nästa uppdatering och det är viktigt då jag ska ansöka om lån.
Jag har två maxade kontokrediter en på 5k och den andra på 20k, handlar om easycredit och credigo. Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna betala denna månad men jag kommer betala minst så att utnyttjningsgraden hamnar på 90% för krediten på 5000 kr och 93% för krediten på 20 000 kr. Sen kommer min inkomst uppdateras från 130k till 340k och slutet av månaden kommer jag gå från 8ff till 6ff. Min UC är nu på 17%, kan jag förvänta mig att den hamnar runt 10% eller under? För jag behöver verkligen ansöka om 300k i början av maj.

Min UC betyg ändrades igår och några dagar sen utan att något hände. Fattar inte varför? Har en ff som försvinner den 27 april och en 3 maj.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp