Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Minns någon när nya lån syns på UC? Tog ett lån mitten av mars men osäker om det kommer synas from april eller om det är i maj.

Min UC betyg ändrades igår och några dagar sen utan att något hände. Fattar inte varför? Har en ff som försvinner den 27 april och en 3 maj.
Mitt också. 11,8 till 11,07. Inget markant men går i rätt riktning. Inget har hänt för mig förutom det gått några veckor sedan jag sökte ett samlingslån och en ff gick ut.

Min UC betyg ändrades igår och några dagar sen utan att något hände. Fattar inte varför? Har en ff som försvinner den 27 april och en 3 maj.
Hände mig också.. har kollat min upplysning samt kreditbetyg men inget förändrades bara att mitt kreditbetyg sjunkit? Ska inte klaga men fundersam är man

Hände mig också.. har kollat min upplysning samt kreditbetyg men inget förändrades bara att mitt kreditbetyg sjunkit? Ska inte klaga men fundersam är man
Har du någon ff som försvinner inom en månad?
Jag har en som försvinner den 27 april. Kan det vara så att uc förbättras när ff är 11 månader? Tror det har hänt mig så en gång innan också. Eller att en ff blev 3 månadet gammal?

Samma för mig, från 5 till 4.5, fattar ingenting. Men har en ff som försvinner den 9 april, kanske därför

Testar igen, tror min fråga hamnade lite utanför.

Minns någon när nya lån syns på UC? Tog ett lån mitten av mars men osäker om det kommer synas from april eller om det är i maj?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp