Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Förstår mig inte på Kreddy. Har ett kreditkort med 2000kr utrymme som jag alltid maxar och sedan betalar tbx med nästa lön.
Krediten är nu utnyttjad med ca 95% men på Kreddy står det använt 0 av 2000kr. Uppdaterar de fler gånger under månaden?

Förstår mig inte på Kreddy. Har ett kreditkort med 2000kr utrymme som jag alltid maxar och sedan betalar tbx med nästa lön.
Krediten är nu utnyttjad med ca 95% men på Kreddy står det använt 0 av 2000kr. Uppdaterar de fler gånger under månaden?
det är hur mycket du nyttjade runt månadsskiftet. men olika banker rapporterar olika dagar, kan vara sista i månaden eller första, eller som Sntander som rapporterat saldot ungefär en vecka in i månaden

det är hur mycket du nyttjade runt månadsskiftet. men olika banker rapporterar olika dagar, kan vara sista i månaden eller första, eller som Sntander som rapporterat saldot ungefär en vecka in i månaden
Då är det nog samma för Nordea med. Fram till en vecka in i månaden var krediten outnyttjad.

Hur är det möjligt. Jag och 3 bekanta har inte fått någon förändring. Jag är på min 4 månad utan någon förändring, trots att jag betalt mina krediter och flera ff har försvunnit.

Alla steg åt rätt håll är väl bra, även fast de är små.. har inte fått någon förbättring på kreditbetyget de senaste två månaderna trots att ff blivit sex månader och jag betalat av på lånen. Men inatt gick det från 8,3 till 7,8 när 4/6 ff blev sex månader och äldre. Ska bli intressant att se vad som händer 6/4 samt 23/4 när 5/6 ff blir över sex månader och sedan ff nummer 6 försvinner.

till alla er som inte vet, men som jag fått lära mig den HÅRDA vägen: att ett inkassobolag tar en blank förfrågan är bland det värsta som kan hända ditt kreditbetyg.. fy fan vad man får kämpa efter det! Undvik så långt det går.

Hur får jag ner min upplysning så jag kan Vidarebefordra till banken?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp