Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Tusen tack för din input!:folded: Kollade Kreddy nu å det låg i dagsläget på 1,7. Så det tickar väl sakta men säkert neråt. Det lutar åt att jag fimpar CW inom kort och när skatten kommer i april pytsar jag in 20k på Entercard. Sen söker jag samlingslån efter uppdateringen i maj där å hoppas på ett fint erbjudande:)

Tusen tack för din input!:folded: Kollade Kreddy nu å det låg i dagsläget på 1,7. Så det tickar väl sakta men säkert neråt. Det lutar åt att jag fimpar CW inom kort och när skatten kommer i april pytsar jag in 20k på Entercard. Sen söker jag samlingslån efter uppdateringen i maj där å hoppas på ett fint erbjudande:)
Det kommer gå hur bra som helst! Återkoppla gärna vad du till slut landade på för kreditbetyg och vilka låneerbjudanden du får ;)

Senast ändrad:
Förstår absolut vinkeln från tidigare skribenten. Är det så att du kan betala ner på Entercard snart och att samlingslån inte är aktuellt förrän efter tycker jag att du kan avsluta Credway. Som sagt också väldigt lätt att börja nafsa på tomma krediter när de finns.

Är det dock så att du ska söka innan du har betalt ner på Entercard står jag fast vid mitt råd att du ska behålla Credway just för utnyttjandegraden.

När uppdateras deklarationen för 2021 hos UC? Hinner den uppdateras i mitten på mars hos UC om man får deklarationen 2-7 mars? Eller kommer uppdateringen i mitten på april?

När uppdateras deklarationen för 2021 hos UC? Hinner den uppdateras i mitten på mars hos UC om man får deklarationen 2-7 mars? Eller kommer uppdateringen i mitten på april?
Jag har förenklad deklaration. När jag har deklarerat någon gång mot slutet av mars så brukar den nya deklarationen vara tillgänglig/offentlig från tidigt, före mitten av april någon gång.

Ja i alla fall förra året. Skulle det missas blir det juni.

Slutskattebesked skicka ut 4:e april om du inte gör några förändringar. Sedan brukar det ta några dagar innan UC och liknande tjänster är uppdaterade.

Vad hade hänt om man hade sökt nu när deras system ligger nere till morgonen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp